bigmollo
Aktiv medlem
TCR 2024 - Transcontinental Race, no 10
Reeeespect!!!Hej alla,
- hoppas jag lyckats underhålla er!!
/mössa 92
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Reeeespect!!!Hej alla,
- hoppas jag lyckats underhålla er!!
/mössa 92
alltså... jag vet att jag skulle kunna fila bort 1-2 dagars fuck ups med bättre ruttplanering, så revansch ja men först efter 2025 dårå...Absolut! "Reptidskamp" är alltid spännande och oväntade spår med tillhörande vilda spekulationer hör denna typ av trådar till.
Dessutom snyggt att ta sig tillbaka till "brottsplatsen" och fullfölja därifrån. Kan tänka mig att vissa ledsnat efter strulet och att målrepet var draget.
Antar att du satsar på "revansch" nästa år?
Hon ha fått revansch, nu behöver oss en semester, så klart med Cyklar ?Absolut! "Reptidskamp" är alltid spännande och oväntade spår med tillhörande vilda spekulationer hör denna typ av trådar till.
Dessutom snyggt att ta sig tillbaka till "brottsplatsen" och fullfölja därifrån. Kan tänka mig att vissa ledsnat efter strulet och att målrepet var draget.
Antar att du satsar på "revansch" nästa år?
Verkar vara ett antal som var före dig i mål som blivit diskade eller placerade utanför GC.Jag trillade upp fem platser, 100 -> 95. Undra vilka fem som blev diskvalificerade och varför.
Det märktes att många var nojjiga för att cykla tillsammans för länge. Några han man knappt säga "Hej" till innan de tyckte att man skulle skiljas åt.
Jag var lite orolig för att bli granskad. Inte för att jag hade gjort fel, men det kan alltid vara svårt att bevisa sin oskuld. Vid två tillfällen cyklade jag längre än vad jag själv tyckte var lämpligt med två olika deltagare. Men båda gångerna var det på begäran av den andra cyklisten och av säkerhetsskäl. En gång pga otrygghet, och en gång pga oro för hälsa.
Ja för Anna var det den otillåtna vägen till färjanVerkar vara ett antal som var före dig i mål som blivit diskade eller placerade utanför GC.
Visa bilaga 727874
Noterar att Hanna de Sousa placerades utanför GC med motiveringen "Received assistance from another rider" och att Anna Lindén blev diskad för att ha cyklat på otillåten väg. Kan det ha varit vägen mot färjan?
Jag följde henne på Instagram eftersom de va en hel drama kring henne.Angående diskvalificeringarna har de i alla fall utom ett motiverats med "Extensive time riding on banned road". "Loppets värsting" verkar ha varit Sarah Ruggins som förutom det också gjort sig skyldig till "Harassment of Lost Dot staff during Race". Känns inte helt snyggt att trakassera de som arbetar med loppet. Ska man gissa att hon inte kommer att vara välkommen tillbaka i framtiden?
Jo, nummer i 300-serien så det var en parklassdeltagare.Jag följde henne på Instagram eftersom de va en hel drama kring henne.
Var de inte så att hon tävlade i par klassen. Hennes partner fick avbryta redan första dagen. Hon forts cykla o låg då "trea" i solo dam klassen (om hon hade tävlat i den). TCR vägrade registrera hennes tider eftersom "de hade brutit" (startar som ett par o går i mål som ett par)
Hon va lack, forts cykla o tjatade även en hel del på Instagram. Inte ba om de...
Tatuerad hals o hemma från Canada. Svårt att missa henne i flödet.

Ja, nu var det så längesen man gjorde något sådant. Glömt tillräckligt för att hålla med om att det låter kul :)Fin RR och starkt jobbat! Det verkar ju nästan kul, eller vad säger du @kri?
Fint! Jag ser detta som ett löfte att ni står på startlinjen 2025. För att fira detta skapade jag en tråd för nåsta års lopp.Ja, nu var det så längesen man gjorde något sådant. Glömt tillräckligt för att hålla med om att det låter kul :)