Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Länkade in den från första inlägget i tråden.Control point closing times (från Tcr's fb grupp)
CP1 closure: 0900CEST 30/7/25
CP2 closure: 2359CEST 1/8/25
CP 3 closure: 0900CEST 5/8/25
CP 4 closure: 2359CEST 9/8/25
CP 5 closure: 2359CEST 11/8/25
GC timecut: 23:59, Thursday 14th August
Gå direkt till fmc-sidan istället. Vissa webbläsares säkerhetsinställningar blockerar frames från tredjepartsdomäner på lostdot.cc. https://www.followmychallenge.com/live/tcrno11/Jag har testat Chrome, även inkognito och Safari i mobilen samt surfat in via lostdot.cc men trackingsidan fortsätter bugga ur.
Gör jag något fel?
Jag har testat Chrome, även inkognito och Safari i mobilen samt surfat in via lostdot.cc men trackingsidan fortsätter bugga ur.
Gör jag något fel?
Jag såg det i morse och tänkte att det är någon som cyklar sakta eller sover i sadeln?Hmm kan nog förklara detta? Lite märkligt.
2:a enligt trackerkartan är Martin Moritz, som ska ha cyklat 1d16h 58m, vilat 18 minuter!?
Visa bilaga 783188
1:a är Nicholas Chatlet, som ser ut att ligga klart efter Moritz, och har cyklat 1d 10h 14 min. Vilat 6.58
Visa bilaga 783190
Tacketacke, nu hoppade det tillFör mig funkar det inte via TCR sidan men direkt via follow my challenge funkar
Jag misstänker att Ricard gör sitt bästa för att slippa berg. Hellre hamra runt i tempopsition.Både Veit Fiedler (Stämplande på 3'e platsvid CP1) och Christoph Pernsteiner (4'a vid CP1) har valt att gå söder ut och gissningsvis gå via Pamplona till andra parcoursen. Resten av täten har valt att gå via kusten och då gissningsvis ta sig an parcoursen från norr. (Eller finns det en väg mitt genom Pyreneerna som inte innebär massor med klättring?) Vi kommer med andra ord få en bra check på vilket vägval som är snabbast. Ricard ser ut att följa i Veit och Christop's spår...
De Svenskar som stämplat är
111'e plats - Nils Gustafsson
83'e plats - Carl Von Walter
24'e plats - Ricard Sörman
Mattias Molin är nära CP1 och kommer stämpla in snart mest troligt
Att hinna till CP1 innan den stänger kommer bli tight för en rätt stor del av startfältet ser det ut som...
Är inte det troliga att de norrifrån kommer att åka en bit på parcouren i fel riktning för att komma till dess början?För att nå CP2-parcourens vad jag förmodar är startpunkt i sydväst så känns den nordliga rutten längre, finns inte många vägar andra än dom från söder som ansluter till den obligatoriska röda. #46 Catelet (ledaren) är snart på gång dit så det ska bli intressant att se hur mycket han behöver gå söderut.
Detta förutsatt att jag tolkat parcouren rätt samt att jag inte missat ngn smal kostig.
Nej, de kommer att ta en färja över till AlbanienNågon med koll på reglementet. Måste de runt Adriatiska havet eller får de ta båten?
Jag antar att färjeläget blir en stoppunkt för totaltiden då färjan inte avgår alltför ofta?Nej, de kommer att ta en färja över till Albanien
Nu bygger jag på mitt minne, men nej det tror jag inte. Tidigare år har att "hinna med färjan" (när en sådan funnits) varit en del av tävlingen/äventyret.Jag antar att färjeläget blir en stoppunkt för totaltiden då färjan inte avgår alltför ofta?
Nu bygger jag på mitt minne, men nej det tror jag inte. Tidigare år har att "hinna med färjan" (när en sådan funnits) varit en del av tävlingen/äventyret.
Ser ut som det kommer väldigt många som inte klarar tidsgränsen vid CP1. Är det vanligt att det blir så många? Lite konstigt att så många ställer upp som inte kommer längre än så.
Ja, underligt men tufft verkar det varit med runt 7500 höjdmeter beroende på ruttval.Ser ut som det kommer väldigt många som inte klarar tidsgränsen vid CP1. Är det vanligt att det blir så många? Lite konstigt att så många ställer upp som inte kommer längre än så.
Jag tror inte man ska överdriva betydelsen av att ha berg tillgängliga i sin träning.
Nä det är ju iofs också sant. Tycker ändå det är något annat i det. En annan form av mentalt gnagande.Ytterst sällan uppförscykling är lika monotont som motvindsmalande i platt terräng.