Mange.
Aktiv medlem
TCR 2025 - Transcontinental Race, no 11
För en timme sedan posta Sörman en bild på plagg i trasslade i bakväxel. Antingen det eller ett nytt sätt att torka av kedjan på.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Isf så borde dom prova att cykla isf att internetsurfaUnderligt, experterna här i tråden har ju tidigare hävdat att uppförscyklingen inte är så jobbig.![]()
![]()
Han skriver att det är den tuffaste grusvägen han kan tänka sig och nämner även den långa utförskörningen. Verkar alltså i alla fall delvis vara kopplat till underlaget.Underligt, experterna här i tråden har ju tidigare hävdat att uppförscyklingen inte är så jobbig.![]()
![]()
Cykling kan vara ett helvete oavsett lutning. Exakt orsak till plågsamheten kan variera. Min vidrigaste upplevelse på en cykel är en utförskörning på väg med hygglig asfalt.Isf så borde dom prova att cykla isf att internetsurfa![]()
Det är lugnt Göran, jag har blivit van här på Happy att folk tycker tvärtemot mig gällande ganska mycket.Han skriver att det är den tuffaste grusvägen han kan tänka sig och nämner även den långa utförskörningen. Verkar alltså i alla fall delvis vara kopplat till underlaget.
Angående uppförscyklingen var det jag skrev att man inte ska överdriva vikten av att cykla uppför på hemmaplan innan för att kunna hantera uppförscykling när man kommer till bergen samt att jag tycker att den mentala delen med motvindscykling är jobbigare än den med uppförscykling. Detta är inte samma sak som att uppförscykling kan vara jobbigt rent fysiskt.
Problemet är väl som skrivits tidigare i tråden att om man missar färjan/färjorna som går 23.xx ikväll så är det ett dygns väntan på nästa. Å andra sidan verkar de realistiska alternativen inte stå som spön i backen.Kollar man enbart färjelinjernas sträckning verkar ju den från Bari - Durres vara optimal. Men den har kanske inga avgångar som funkar eller är inte ett alternativ av andra skäl.
Kanske hittat en annan båttur?Chatelet avviker från det väntade (att röra sig mot adriatiska kusten) och fortsätter söderut. Genidrag eller nitlott?
blir bra spännande att se vart han tar vägenKanske hittat en annan båttur?
Du övertolkar "nog" en hel del åsså...Det är lugnt Göran, jag har blivit van här på Happy att folk tycker tvärtemot mig gällande ganska mycket.![]()
![]()
Ja, frågan är dock om han inte börjar få betala ett pris för det också. Går inte jättefort nu.Har jag fattat rätt att Moritz har varit igång sedan igår morse? Det är helt sjukt att han kan hålla farten uppe i så fall.
Och då kan det istället straffa sig för de som har dammat på för att hinna med färjan.Hinner han med färjan vinner han, men det verkar osannolikt så det blir en nystart på färjan med en massa (10+?) gubbar på Balkan.
Inte säkert att det blir så många. Nuvarande 10:an, Tonello, är drygt 23 timmar efter Moritz. Om Moritz missar färjan från Bari idag tror jag inte han hinner med den ett dygn senare. Så max nio skulle jag säga, men jag kan tänka mig att ytterligare några kan få problem att hinna.Hinner han med färjan vinner han, men det verkar osannolikt så det blir en nystart på färjan med en massa (10+?) gubbar på Balkan.