Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Katastrof och sabotage!Hoppas VB kommer med. Vore jäkla segt annars.
Randolopp?Personligen tycker jag att färjor inte borde få vara med på ett cykellopp. Speciellt inte med glesa avgångar. Ett ofog av arrangörerna IMHO.
Sex färjor man kan missa. Skriv och klaga.Personligen tycker jag att färjor inte borde få vara med på ett cykellopp. Speciellt inte med glesa avgångar. Ett ofog av arrangörerna IMHO.
Än mer drastiskt. Köper upp samtliga färjebolag som kör från italienska ostkusten och lägger ner linjerna efter att hans båt avgått.Tja som redan avhandlats ovan. Det är i Italien så har han råd så. Det kanske räcker med att han köper Bosonis biljett bara.
Eller också är Bosoni på väg att försöka hinna ikapp Moritz före han går på färjan för att stjäla dennes cykel.Båda kommer med som det ser ut, hoppas dom delar hytt (tidigare info om att man inte får boka solo-hytt).
Fransmän är närmare (syd)italienare än vad tyskar(?) är?Jäklar vad mycket snabbare det gick för Bonsoni. Var kanske han som visste bättre hur man löser det i Italien (även om han fransman)
Ungefär som stämpling vid randolopp.Eller så var det Moritz som fick förklara vad tusan de håller på med![]()
Tänk vad en liten lätt knuff kan göra.
Förvisso. Nu är det dock sannolikt nere i en duell om segern och det var inte så långt ifrån att att loppet "avgjorts" ikväll. Skönt att så inte skedde i alla fall.Man kan ju tycka lite olika kring att ha med den här färjan i loppet men jag tror vi kan enas om att det blev en väldigt spännande kväll iallafall :)
För tydlighets skull var mitt inlägg förstås skämtsamt.GNV ANTARES Aktuelle Position (Passenger/Ro-Ro Cargo Ship, IMO 8503797) - VesselFinder
GNV ANTARES - Schiffsdaten, Foto und letzte 5 Zielhäfen (IMO 8503797) - Passenger/Ro-Ro Cargo Shipwww.vesselfinder.com
Hade varit ett antiklimax om båda hade missat färjan också och dom fick sitta och vänta in resten av täten. Håller med om att den här färjan inte var någon höjdare, även om det var spännande igår.Hade varit trist om Bosoni kämpat men missat färjan. Nu är det iallafall lite kamp om segern.
Men en sådan flaskhals såpass sent i loppet är inte särskilt bra.
6 färjor är ett Brevet, lopp inte tävling. TCR är ett endurance race med tydlig vinnare.Sex färjor man kan missa. Skriv och klaga.
Väntar inte han på överfart?Strasser har vaknat till. Frågan är vart han tänker ta vägen. Har han något ess i rockärmen eller blir det lugnt trampande ner till Bari och kvälls/nattfärjan till Dürres?
Frågan är vilken båt, jag letade med ljus och lykta men från Termoli går inga båtar enligt nätet, fiskargubben Paolo Pescatore kanske.Väntar inte han på överfart?
Har någon sagt det till kraken?Frågan är vilken båt, jag letade med ljus och lykta men från Termoli går inga båtar enligt nätet, fiskargubben Paolo Pescatore kanske.