Tektro bromsbelägg 276 kompatibilitet?

mattihp

Aktiv medlem
Jag försöker hitta rätt bromsbelägg till min cykel under hundringen eftersom jag tänkte köpa upp ett litet lager.

Tidigare har jag köpt detta som för närvarande inte är i lager:

På min cykel har jag tektro m276 och jag har ett vagt minne att något Shimanobelägg också är kompatibelt, kanske B05S som dessa?

Jag försöker hitta rätt bromsbelägg till min cykel under hundringen eftersom jag tänkte köpa upp ett litet lager.

Tidigare har jag köpt detta som för närvarande inte är i lager:

På min cykel har jag tektro m276 och jag har ett vagt minne att något Shimanobelägg också är kompatibelt, kanske B05S som dessa?

Shimano B05S passar utmärkt som alternativ. Har själv gjort så på mina Tektro-bromsar.

Om du ska "köpa upp ett litet lager" så finns det i 25-p och 50-p hos bl.a. Bike-Components till mycket bra "styckpris" om man räknar ut.

Och även styckvis/parvis för 5,24 euro = ca 60kr som jämförelse.

Om du ska "köpa upp ett litet lager" så finns det i 25-p och 50-p hos bl.a. Bike-Components till mycket bra "styckpris" om man räknar ut.

Och även styckvis/parvis för 5,24 euro = ca 60kr som jämförelse.

Har du beställt via dem? Snabb leverans (ska på semester snart) och pålitliga?

Har du beställt via dem? Snabb leverans (ska på semester snart) och pålitliga?
Jag har beställt många ggr av dem utan problem. Leverans (alltså paket framme på ombud) oftast inom 3-5 vardagar från betalning. Men hur det är exakt just nu under semestertider med leveranstider kan jag inte lova.

Tillbaka
Topp