Marten D
Aktiv medlem
The Gravel tråd
Tack!Albanien, Georgien.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Albanien, Georgien.
Uppskattar dina och andras delningar som dessa. Ser väldans trevligt ut. Sen varför du bor i 2a sista bilden hus greppar jag inte. Sista hade funkat för mig. Med kurbits och alltEfter lunch (min sista bild) hade jag 70 km till mål. Ganska tråkigt sträcka, 50/50 grus och asfalt. Jurilovca (gårdagens mål) är en rysk by i Rumänien (det finns flera). Den byggdes 200 år sedan av ryska kosacker. Även idag, 90% i byn använder ryska som första språket (jag kunde testa mina kunskaper i ryska). Alla restauranger serverar fisk, för att byn ligger vid stora sjön som heter Lacul Golovița. Till middag var det fisksoppa (med sällskap) och sen ryska ostpiroger och ryska munkar. P.S. i en av ”ryska” byar (Sarichioi) tittade lite på rumänsk division IV
. P.S. 2 på sista bilden ”mitt” hus. Visa bilaga 795131Visa bilaga 795132Visa bilaga 795133Visa bilaga 795134Visa bilaga 795135Visa bilaga 795136Visa bilaga 795137Visa bilaga 795138Visa bilaga 795139Visa bilaga 795140Visa bilaga 795141Visa bilaga 795143Visa bilaga 795145Visa bilaga 795147Visa bilaga 795151Visa bilaga 795152Visa bilaga 795153Visa bilaga 795154Visa bilaga 795155
Det är P.S. nr 2. Jag bodde i SISTA (blåa)Uppskattar dina och andras delningar som dessa. Ser väldans trevligt ut. Sen varför du bor i 2a sista bilden hus greppar jag inte. Sista hade funkat för mig. Med kurbits och allt![]()
...förstör inte dethär nuDet är P.S. nr 2. Jag bodde i SISTA (blåa)![]()
Kanske jag är trött...förstör inte dethär nuTrevlig resa!
Det KAN händaOch när ska du ta steget till tubeless? ;-)
Eller använda tåligare däck...Det KAN hända![]()
De där taggarna som han visade bilder på är tuffa att motstå.. då rullar det knappt om det ska vara pansararmeratEller använda tåligare däck...
De mest extrema klarar inget däck om det ska vara vettigt rull, men det finns mer eller mindre tåliga däck.De där taggarna som han visade bilder på är tuffa att motstå.. då rullar det knappt om det ska vara pansararmerat
Skönt när det släpps prylar som på intet sätt väcker habegärCheckOUT, en heldämpad gravelcykel (SE)
Nya CheckOUT är en heldämpad gravel med bockstyre som är smidig och snabb på asfalt, förtroendeingivande på singletrack och som skapad för långa dagar i obanad terräng.www.trekbikes.com
![]()
CheckOUT, en heldämpad gravelcykel (SE)
Nya CheckOUT är en heldämpad gravel med bockstyre som är smidig och snabb på asfalt, förtroendeingivande på singletrack och som skapad för långa dagar i obanad terräng.www.trekbikes.com
![]()
*snabba mesar ;)Gravel för mesar!
Ser ut som en bra Cykelvasan-hoj.CheckOUT, en heldämpad gravelcykel (SE)
![]()
Verkligen!Ser ut som en bra Cykelvasan-hoj.
Är ju bara att skruva bort när den inte används.Men pakethållaren?!?!?! Man hade ju kunnat fästa den enbart i stagen och gjort det lite enklare…?
www.rouleur.cc
När kommer den med 150mm slag och 3-tumsdäck
ImorgonNär kommer den med 150mm slag och 3-tumsdäck?
Tror jag skulle byta styre det första som jag skulle göra vid ett inköp.
Börjar bli otäckt nära ett klassiskt rakt MTB-styre.Visa bilaga 795930
Jag skall inte köpa den ändå. Men nej, jag fattar inte denna typ av "bockstyre". Edit, eller stör mig nog mest på reglagens position. Ser bara märkligt ut
Är inget fan av en massa backsweep heller.Visa bilaga 795930
Jag skall inte köpa den ändå. Men nej, jag fattar inte denna typ av "bockstyre". Edit, eller stör mig nog mest på reglagens position. Ser bara märkligt ut
Det är ju en MTB, oavsett vad den säljs som.rakt MTB-styre
Downsweep kan jag förstå. Men backsweepen förvirrar mig. Kanske är det bara jag som är för bred, men om jag håller sådär smalt så skulle jag nästan vilja ha frontsweep på styret?Är inget fan av en massa backsweep heller.
Visa bilaga 795942

.Just så! Enkelheten är ju grejen.Jag får ångest bara av att tänka på ett till set dämpare att serva varje säsong. Största glädjen med min gravel är att den bara kräver en kedja och kanske en kassett per år.
Ibland är det skönt, andra gånger känns det öde.Jag har mött exakt en cyklist på ca 100 mil i närområdet![]()