jarek996
Aktiv medlem
The Gravel tråd
Tvättade cykel. De har problem med vatten i Novi Sad ?Wtf, cola???
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tvättade cykel. De har problem med vatten i Novi Sad ?Wtf, cola???
Jag och flickvännen hade inte en punka på tre år! Blandat underlag. Tjejen körde även 42 km till och från jobbet genom Stockholms city. Vi körde med SCHWALBE G-One Allround Vikbart, 700x40C. Inte det snabbaste eller det bästa i lera, men var stabilt i vardagen.Hela dan på frukost och läsk ( + en liten kaka )!!!
En per dag ( eller en/ 174 km) känns inte så många. Idag också en ( har 115 km och 40 till mål). Hoppas blir inga fler ?
Min resa är slut ? Efter 96 km kommer till "Planet Bike". Cykelartong (med mitt namn?) väntar på mig som lovat!! Lånar verkstadens verktyg, och cykel landar inne i boxen. Byter om och har 1.30 timme att äta och dricka sista (kanske inte sista ?) öl ? Kl. 15.00 (då stänger de cykelaffär) ska de fixa taxi till flygplatsen som kan ta min kartong. Ca 100 SEK. Närmaste bus är 2 km bort !!! De har kartonger till hela forum
, så ni kan (utan stress) följa Jarek på nästa Belgrad ??? Flyget går 18.05 och jag landar ca 20.30 (Köpenhamn). P.S. Det regnade en timme sen, men bara 27 droppar? Annars höst i Belgrad. Bara 19 grader.Visa bilaga 660216Visa bilaga 660217Visa bilaga 660218Visa bilaga 660219Visa bilaga 660220Visa bilaga 660221
Är glad, att Ni är glada?Riktigt bra med någon som tar hand om kartongen! Fin och väldokumenterad touring-runda. Tackar för det!
innan frosten
Jo, bara inte här... ?VILKEN FROST???!!! Var det inte 29 grader igår?![]()
Det ligger ett hantverkarskämt med Ruut-avdrag och jäser här nånstans..MADE IN POLAND ? Visa bilaga 660539
Japp, kom till Sverige 2020 (ram från 2019) och bodde i Ängelholm hos en annan Happyit tills i våras då hon flyttade upp till Hallstahammar.MADE IN POLAND ?
Var är det?Kanske lite bilder på grusvägar nu? Den här cyklade jag idag, visserligen på en el-mtb men inget annat fanns så jag skäms inte
Kommer mer info i bildgåtatråden sen. Kan ju inte avslöja bildursrung hursomhelst!Var är det?
Är rätt! Betyder att jag antagligen är skyldig dig en bild i gåtatråden men den tar vi som det kommerHochkeil?
Blir väl äntligen den uppslutning som tävlingen är värd att ha???Trevligt! Dalslands Gravelrace blir sm tävling 2024?https://scf.se/gravel/2023/10/20/klart-for-cykelfest-gravel-sm-2024-kors-vid-dalsland-gravel-race/
Nyfiken på hur du upplever hjulen, både jämfört med dina tidigare tyngre och rent allmänt. Har samma modell, som jag ännu inte hunnit testa...Har beställt ett par Roval Terra CL hjulset - ska bli spännande att uppleva skillnaden mellan de svintunga, enkla originalhjulen och ett par high-end kolfiberhjul! :)
vremea.ido.ro
För oss okunniga: Rumänien är landet.Fan, vad jag är sugen!
21-23 grader och sol!
![]()
Vremea în Iași
Prognoza meteo ido.ro pentru Iași, jud. Iasi detaliată pe 48 de ore și pe zece zile.vremea.ido.ro
Om det är teknisk gravelkörning. Fast då blir det mer MTB. Cykelvalet är en gråskala...Lite gravelfunderingar från dangerholm
![]()
Dangerholm’s Super Gravel Concept: A Scott Scale Hardtail Made for Gravel
Modern gravel bikes are becoming so capable that they’re starting to resemble 90’s mountain bikes. But would it really be such a bad thing?velo.outsideonline.com
Japp, men den är ju onekligen mest lagd åt rejsiga bockstyre-hålletOm det är teknisk gravelkörning. Fast då blir det mer MTB. Cykelvalet är en gråskala...
Respekt för färgmatchningen av drickat!Åkte mainstream slinga på Järvafältet. Men det var bara jag som cyklade. Den stora massan tog en promenad. Flertalet av de som gick envisas med att gå på högersidan, lite irriterande med vuxna som inte vet vilken sida de ska gå på. Min hund däremot vet bättre och går på rätt sida. Är lite ovan med så många människor på vägarna som irrar omkring.Visa bilaga 662856Visa bilaga 662857Visa bilaga 662858
Ser fint ut! Borde vara toppen på sommaren utan motvind.88 km idag.
Tåg från Malmö 8.15, start i Ystad kl. 8.55.
70% grus, 29,95% asfalt och 0,05% bana ?
Visa bilaga 663993Visa bilaga 663994Visa bilaga 663995Visa bilaga 663996Visa bilaga 663997Visa bilaga 663998Visa bilaga 663999Visa bilaga 664000Visa bilaga 664001
Romeleåsen?Blev 5mil gravel idag med fika paus o sällskap fick vi med ?
Nä Skällinge (Halland)Romeleåsen?
Två fyrfota vänner i Skällinge.Nä Skällinge (Halland)
Ja dom är för jävla goa dessa hundarna hör hemma på ett litet gårdscafe "bakstugan" i Valinge ??Två fyrfota vänner i Skällinge.
Det förklarar saken,kändes inte rimligt att dom sprang fem mil...Ja dom är för jävla goa dessa hundarna hör hemma på ett litet gårdscafe "bakstugan" i Valinge ??