Thule och Kia?

Thule och Kia?
Så länge räcket har spår för fyrkantbult 20x20 så passar det. Om det är gamla fyrkant räcken så behövs det köpas ett tillbehörs fäste från Thule.

Thule och Kia?
Hej
Nej dom är inte kompatibla med varandra, tyvärr!
Spåret i KIA lasthållaren är smalare än Thule styrklackarna. Men det kommer att komma nya lasthållare runt nyår som skall vara ok.

Thule och Kia?
Ska välja ny firmabil och railsen på den nya är låga. Har Thule idag men för rails med högre profil. La därför till Kia lastbågar för det höjer knappt förmånsvärdet ändå och tänkte sen sätta på mina proride på den. Bilen levereras 1 e Feb så kanske de är ok då? Finns det nån länk med referens till dessa nya lasthållare som passar 20 mm bult?

Thule och Kia?
Om bredden är på räcket är densamma går det ju annars oftast att byta fötter på Thuleräcket (om det inte är Wingbar Edge).

Thule och Kia?
Det följer väl med dom där krokarna som ska användas om man inte har T-spår?

Till mina 561 följde det med iaf men kanske är olika. Har dock aldrig testat funktionen då jag har thuleräcken.

Thule och Kia?
nadderf sa:
Det följer väl med dom där krokarna som ska användas om man inte har T-spår?

Till mina 561 följde det med iaf men kanske är olika. Har dock aldrig testat funktionen då jag har thuleräcken.

Det är lite olika, till min 591 följde det med krokar för fyrkantsrör, men till 598 är dom extrautrustning.

Tillbaka
Topp