[TILL ADMIN]Tekniskt problem med att lägga in annons

Fischer

Ny medlem
Jag försöker lägga in en annons i köp/sälj-avdelningen på happy med en bild. Bilden är .jpg och ca 60 kB. När jag trycker på spara får jag följande meddelande:

Warning: move_uploaded_file(/data/www/happymtb//annonser/bilder/31daca104628c32f326ae4406906ba17.JPG) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in /data/www/happymtb/Global/Include/CUploadProcessor.php on line 320

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/var/tmp/php0m59oE' to '/data/www/happymtb//annonser/bilder/31daca104628c32f326ae4406906ba17.JPG' in /data/www/happymtb/Global/Include/CUploadProcessor.php on line 320
Error: 6, errorcode: Failed to process file

Vad göra?

Normalt sett så skickar man ett PM till rätt person (mig), men just nu så beror det nog på flytten, så idag får man nog ge sig till tåls lite. Feffe måste hinna konfa upp allt. =)

Jag letade som en galning efter vem som var ansvarig - utan någon framgång. Därav den oortodoxa metoden att angripa problemet.

Ok, jag letade i stort sett överallt utom på ramsidan. Eftersom jag har en direktlänk in till forumet hamnar jag aldrig där.

Fischer skrev:
-------------------------------------------------------
> Ok, jag letade i stort sett överallt utom på
> ramsidan. Eftersom jag har en direktlänk in till
> forumet hamnar jag aldrig där.

Har precis som dig!
Skulle ju vara bra om det fanns länkar på forumsidan oxå.

/Fredde

Tillbaka
Topp