Till Er Alla Noobs som cyklar i Kallebäck......
Kanske ni inte e det folk direkt men ändå skriver jag det här för det e så jälva tråktig o komma dit o se allt helt pajat
Asså hur svårt är det att förstå? Ska ni bygga upp hopp får ni hämta eget material från sidan av dirten o inte plcoka ifrån andra upp/nedfarter. Det finns gott om material vid sidan om.
JAG LOVAR ER, DET E PREICS SAMMA MATERIAL
Så snälla JAG BER ER ATT LÅTA BIL & PLOCKA FRÅN ANDRA HOPP.
OM ni ska bygga era platå hopp så TA SAND VID SIDAN OM!!
Varenda gång man kommer dit så ser man att alla hoppa e förstörda, SPEC. alla dubbel hopp!!! Så jag riktar detta meddelande till Er noobs & ännu en gång låt bli o ta material från andra hopp!
Annars så tar vi dit en gräva maskin o betong bil o gör hopp i betong så ni får lära er att hoppa riktiga hopp.
MVH Hansen
Asså hur svårt är det att förstå? Ska ni bygga upp hopp får ni hämta eget material från sidan av dirten o inte plcoka ifrån andra upp/nedfarter. Det finns gott om material vid sidan om.
JAG LOVAR ER, DET E PREICS SAMMA MATERIAL
Så snälla JAG BER ER ATT LÅTA BIL & PLOCKA FRÅN ANDRA HOPP.
OM ni ska bygga era platå hopp så TA SAND VID SIDAN OM!!
Varenda gång man kommer dit så ser man att alla hoppa e förstörda, SPEC. alla dubbel hopp!!! Så jag riktar detta meddelande till Er noobs & ännu en gång låt bli o ta material från andra hopp!
Annars så tar vi dit en gräva maskin o betong bil o gör hopp i betong så ni får lära er att hoppa riktiga hopp.
MVH Hansen