Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har följt Parks guide en gång och det tar en jäkla tid och jag tycker det går åt alldeles för mycket lim. Jag har även följt instruktionerna på limmet (Vittoria) och däcket (Continental) några gånger och tyckt att det funkar lika bra men går mycket fortare och det går inte åt lika mycket lim.
Folk verkar i allmänhet vara livrädda att däcket ska kränga av pga för lite lim, men ytterst få verkar ha varit med om det. De däck jag limmat har varit ett rent helvete att få av iaf så jag tycker inte det är sådär dödligt svårt som många försöker få det att låta.
Det jobbigaste är att kränga på däckhelvetet om man har tighta däck. En del däck är rätt jobbiga även om man sträckt dom i förväg. Men det är ett litet träningspass att kränga på då.
Ett tips är att inte ha shorts på sig när man kränger på däcken. Om man inte rakat benen förstås, då går det bra. Förövrigt tror jag det är därför en del cyklister rakar benen. För att slippa få tublim inbäddat i benbehåringen.