Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja men jag tänkte väl att det var en kanotist inblandad, då var det den! Kul om hundrakronorstältet gör comeback, då kan man bunkra ett gäng och ha som gåbortpresenterJag har Lidls enmanstält, köptes för en massa år sedan för 100:- i Lidls fyndlåda, klart prisvärt!
Även en svensk kanotist som testat det:
Om man målar det vitt kanske det går att smyga upp i taket i vardagsrummet utan att sambon märker ?Lidls mekställ och Biltemas balksko sitter fint i taket. #villintesnubblaVisa bilaga 408943Visa bilaga 408944
Om man målar det vitt kanske det går att smyga upp i taket i vardagsrummet utan att sambon märker ?
Living on the edgeSer framför mig att låsningen släpper. Då är det inte tårna som ömmar utan tänderna.
I Jakobsberg fanns det gott om ställ och sadlar vid lunch idag. Inga småpumpar eller verktyg.Visa bilaga 408925Visa bilaga 408926
Tack?Snygg lösning, riktigt snygg.
Konstigt, jag köpte ett par 3/4-byxor häromdan, med snörning i midjan.Idag premiärade jag nya brallorna.
Har matchande Crivit-jacka och skor också :)
(midjeväskan Salomon och brillor Ryders finns tyvärr inte på Lidl)
Brallorna sitter inte jättebra, de åker ner :( skulle varit snörning i midjan eller nåt. Får se om jag pallar med detta, brukar bli knäpp på sådant. Kör ju med sådana här brallor just för att INTE få häng.
Visa bilaga 408996
Höstdekorationerna var ju snygga. Vad är det för fäste på dem? 31,8 eller 25,4 mm?Visa bilaga 408913För att svara på frågan om norrsidan av människobyn. Jag hann bara kolla Vallentuna, men där finns det så det räcker av ställ, väskor och annat cykligt. Dessutom har de sänkt priset ännu mer på riktigt snygga höstdekorationer. Passa på.
Får jag inte tag i någon i helgen hugger jag det erbjudandet om du inte har haft vägarna förbi lidl igen vid det laget.Har en Ramväska om du är sugen om du inte hittar ngn. Tänkte lämna tillbaka den i helgen. Bor i Hässelby, inte Hässleholm som ligger närmre Lomma
Jaha, kollade lite närmare. Det är ju en 4 cm glipa där också sitter ett halvslappt gummiband där. Det är det som du dragit ut alltså :)Konstigt, jag köpte ett par 3/4-byxor häromdan, med snörning i midjan.Visa bilaga 408999
Var förbi Åkermyntag och handlade middag, lämnade in den. Sorry.Får jag inte tag i någon i helgen hugger jag det erbjudandet om du inte har haft vägarna förbi lidl igen vid det laget.
#norrlänningmen det finns bara ett schtaan.
#norrlänning
Det där ser ju bara ut!Har nu testat testat ramväskan med gott resultat. Får nog justera längden på remmarna något men annars passar den mycket bra. Ska nog kolla om det finns någon mer kvar i lokala butiken.
Visa bilaga 409082
Jomenvisst! Kanske kan höras på schtaan i schtaan:Västerbotten, inte Norrland, om jag får be. ?
En Crockett i storlek 52.Det där ser ju bara ut!
Vad är det för storlek på cykeln? Och visst är det en Crockett?
Funkar det bra med flaskorna, eller bökigt att få i/ur dem under färd?
Hur mycket saker får man i väskan (vet att det är 2 liter, men mer praktiskt, vad ryms?)?
Tack! Jag har en 54:a, då borde den passa ganska bra på den också.En Crockett i storlek 52.
Justerade flaskställen lite så var det inga större problem.Idag var den packad med slang, miniverktyg, pump, liten kamera, en extra "buff". Hade gått i lite mer men får testa packförmågan lite till.
Det måste vara en rätt liten ram, för så där ser min 56:a ut när jag har på min 4,5-liters PRO-väska :) Ser ut att sitta bra!Det där ser ju bara ut!
Vad är det för storlek på cykeln? Och visst är det en Crockett?
Funkar det bra med flaskorna, eller bökigt att få i/ur dem under färd?
Hur mycket saker får man i väskan (vet att det är 2 liter, men mer praktiskt, vad ryms?)?
Du kan iaf stryka Lidl Mölndals centrum, där är tomt. Lycka till!Nån som vet om väskorna finns kvar någonstans i Gbg eller östra kranskommunerna? Lerum fanns ej i förrgår. Om någon är i butik och ser dom och litar på en främling får ni gärna köpa så swishar jag direkt. Är alltså de tre bikepackingväskorna det gäller.
Men det som behövs på en dagstur ryms ju i ryggfickorna...
Beroende på var du bor är jag intresserad annars. Var dyngslut på allt i Vallentuna...Jag har nu köpt alla tre bikepackingprylarna. Har bara använt styrväskan, och den är helt OK! Sadelväskan har väl samma typ av kvalité. Ramväskan är säkert också duglig, om man har en mindre cykel så man kan fästa den i sadelröret också. Jag försökte fästa den lite snyggt på min Vitus Substance V-2 (Large) men jag kunde inte fästa den runt sadelröret, så då känns det som det kvittar. Blir inte heller särskilt snyggt. Kommer lämna tillbaka den imorgon.
Men som sagt, övriga prylar verkar helt OK! Kanske inget man skulle våga förlita sig på om man är som Yonna och far iväg i veckor i stöten, men som jag som bara är ute på dagsturer så fungerar det nog!
Beroende på var du bor är jag intresserad annars. Var dyngslut på allt i Vallentuna...
Ja det var ju inte nästgårds tyvärr!Norrköping. :)
Ja det var ju inte nästgårds tyvärr!
Tack ändå!
Kolla Västra Frölunda Lergöksgatan 2AA och Distansgatan 40Nån som vet om väskorna finns kvar någonstans i Gbg eller östra kranskommunerna? Lerum fanns ej i förrgår. Om någon är i butik och ser dom och litar på en främling får ni gärna köpa så swishar jag direkt. Är alltså de tre bikepackingväskorna det gäller.
Är ni i arbetarklassen lite avundsjuka?Jäklat vad medelklassen ska bikepacka 2020!
Jag råkade köpa de tre väskorna åt en kompis som redan hade kommit över dom i gbg. Är någon intresserad så finns dom kvar någon dag annars lämnar jag tillbaka dom?
Jag är medelklass, men de som handlar på Lidl Sverige är ju en ganska unik skara. Förstår att det sved.
Handlar fortfarande vaniljpudding där. Den är god.
För några år sedan köpte alla apiduraprylar när det var trend. Snordyrt... ofta oanvänt. Nu när det är "så billigt" så köper ju resten av de som inte kunde motivera väskor för 5k för några år sedan prylar. Hoppas de används!
PS. Är det planet x? Såg att deras grejer skulle säljas på Lidl GB någonstans.
Hoppas pöbeln inte tog illa upp ?