Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj, onlinehandel. Nice. Jag önskar Lidl här skulle köra hem matkassar. Men jag tror testerna de gjorde i Finland gick för dåligt.Nästa vecka är det cykelvecka här i Spanien men tyvärr behöver man beställa momentnyckeln.
Men priset var bra.
Kan inte vara många i Kungsbacka som häckar på Happy...Visa bilaga 844475
Lidel Kungsbacka nu!
Bicicleta står det.Nästa vecka är det cykelvecka här i Spanien men tyvärr behöver man beställa momentnyckeln.
Men priset var bra.
Bicicleta står det.
Är det inte sånt man gör i fotboll?
Ok, bara min personliga reflektion. 6Nm är inte ens dra åt som sagt :) (sen är det kanske lite tråkigt att lära sig på ett dyrt styre, även om jag lärde mig på en mekanisk skivbroms)Tjena!
Med tanke på hur många styren, styrstammar, ramar m.m. jag sett folk spräcka genom att dra åt för hårt så är momentnyckel förbannat bra att använda.
Ok, bara min personliga reflektion. 6Nm är inte ens dra åt som sagt :) (sen är det kanske lite tråkigt att lära sig på ett dyrt styre, även om jag lärde mig på en mekanisk skivbroms)
/R
Problemet är att det är ganska lätt att överstiga momentet med 100% eller understiga med 50%, oavsett kan det få tråkiga konsekvenser.Fast, egentligen, går det inte lika bra att dra på känsla?
När det handlar om ganska små moment som här.
OK...Men nån liten känsla har man väl själv hur lagom hårt man ska dra?Problemet är att det är ganska lätt att överstiga momentet med 100% eller understiga med 50%, oavsett kan det få tråkiga konsekvenser.
Du ska bara veta hur mycket det kan diffa mellan olika parsoner.OK...Men nån liten känsla har man väl själv hur lagom hårt man ska dra?