NickPick sa:
Immersion sa:
Videon jag såg gjordes manuella arbete mkt snabbt vi pratar om kanske 2 sekunder ägnad tid per station. Säger ju sig själv att dåliga måndags ex kommer slinka igenom continental kontrollerar tydligen inte varje däck utan bara batcher.
Å andra sidan skulle en person som du inte betala 10 spänn mer per däck för att dom lägger mer tid på det, eller hur? :)
Det är kanske det han funderar på, men då måste han ju köpa något annat än Contineltal GP4000SII :-)
nej inte vittoria, men där verkar tiden ha stannat helt, ser ju som en fabrik från 50 talet, tror inte mkt har hänt där sedan starten.
Nej det var continetal jag kollade på när dom gör grand pridx 4000
När jag såg videon inser jag när man läser på wiggle på recensionerna när vissa har helt enkelt
fått däck med dålig kvalite, är ju inte konstigt när det är så jävla bråttom, att ägna mer än 2 mänskliga sekunder per
däck är väldigt mkt så det är väldigt bråttom, om man står så flera timmar om dagen säger det ju sig själv att några av däcken kommer ha några få misstag som kanske inte syns direkt men som gör att det inte håller lika länge.
Hur som helst intressant att se hur det ser ut, trodde allt var mer mordernt och robotstyrt (antar att dom skulle kunnat göra det om dom velat finns ju bilfabriker som är helt automatiserade)