Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Örjan Lax sa:REA på många Cube just nu!
T.ex. den här https://www.bike-discount.de/en/buy/cube-stereo-120-race-29-black-n-blue-774795 Cube Stereo 120 Race.
fredbjar sa:Verkar rätt klart fördel Cube 120 vs Neuron. Är det värt dem extra pengarna för Cube Stereo 120 TM vs Cube 120 Race...
fredbjar sa:
Den där blir jättebra för Cykelvasan.fredbjar sa:Inte lång tid kvar...åkte ner till LBS. Hittade att dem sålde en Merida 96 för ca 15000:-, nersatt med 4000kr.
Är det ändå värt det trots kommentarer ovan...blir svårt att hinna beställa via nätet och kan också kännas bra att köpa på plats.
Sixten Fors sa:Inte Crescent Stark! Riktigt omodern och usel ramgeometri (kort och hög) där Large har korta 430 mm reach till långa 482 mm sadelrör. Ytterligare en i raden av skitcyklar från Crescent.
Canyon Neuron AL 6 eller 7 funkar i Large med 455 mm reach till 480 mm sadelrör, Medium har lika långt sadelrör så man väljer förstås alltid Large framför Medium.
Cube Stereo 120 29" funkar i Large med 460 mm reach till 470 mm sadelrör. Riktigt vettig cykel.
Eveningstar sa:178 cm tycker jag låter som L
NickPick sa:Eveningstar sa:178 cm tycker jag låter som L
Utan att ha kollat geon så säger jag M.
Spacekitty sa:Vad sitter monterat då? 80-100 mm? Ser inte ut så på bilderna.
jonte987 sa:Hur kort stam kan man tänka sig på en xc? M som kommer med 70mm låter inte helt snett. På L är det troligt att stammen måste kortas.
konscious sa:jonte987 sa:Hur kort stam kan man tänka sig på en xc? M som kommer med 70mm låter inte helt snett. På L är det troligt att stammen måste kortas.
Grova förenklingar likt tabell-nördar vill göra gällande skapar ingen sanning utan bara visar hur okunnig man är. Finns det 12000 cyklister finns det olika former krav, behov, kapaciteter etc. För att förstå vilken cykel måste man fråga sig vad har man för förväntningar.
Vissa ligger 35 i snitt andra håller 20
Det enklaste sanningen är att prova ett antal cyklar, den man trivs bäst på är sannolikt den bästa med alla faktorer och variabler istället för att fokusera på om stammen är 50 eller 80mm lång. Det finns helt enkelt olika verkligheter för olika personer.