Tips på lackerare i Mellansverige, kolfiberram

• Trådstartare Trådstartare K
  • Start datum Start datum

K

Aktiv medlem
Har en BMC som jag skulle vilja byta kulör på.

Söker tips på lackerare som har erfarenhet av cyklar och kolfiber. Cykeln har fabrikslacken och jag önskar lämna den obehandlad (utan komponenter såklart..), dvs lackeraren slipar, täcker, primear och lackerar. Endast ram (ej gaffel).

svart metallic.

Tacksam för tips och erfarenheter!

Rent geografiskt ligger ju Sthlm långt ifrån mellansverige men där finns Sören som lackade min Diverge och som även lackar alla customramar till CykelCity. Är det intressant så kan du bara skicka mig ett PM för hans uppgifter. Jag älskar min hoj efter han lackade om den i en grön metallic som ändrar kulör beronde på om solen ligger på eller inte.
1672925911850.png

Rent geografiskt ligger ju Sthlm långt ifrån mellansverige men där finns Sören som lackade min Diverge och som även lackar alla customramar till CykelCity. Är det intressant så kan du bara skicka mig ett PM för hans uppgifter. Jag älskar min hoj efter han lackade om den i en grön metallic som ändrar kulör beronde på om solen ligger på eller inte.
Visa bilaga 601445
British racing green?

Söker tips på lackerare som har erfarenhet av cyklar och kolfiber. Cykeln har fabrikslacken och jag önskar lämna den obehandlad (utan komponenter såklart..), dvs lackeraren slipar, täcker, primear och lackerar. Endast ram (ej gaffel).

svart metallic.

Djos i Örebro lackade en av min mtbs, jag blev 100% nöjd!
20220819_191724.jpg

svart metallic.

Japp jag gör det. Kontakta mig med mail på Info@djoscustompaintwork.se

Världen är liten - det var jag som var hos dig idag ?

Tack för seriöst bemötande och bra idéer på ram, gafflar o de andra delarna. (Blev ju motsatsen till svart…?) Kommer bli riktigt spännande att ses igen om några veckor!
Haha ja världen är liten.

Jag gör mitt bästa att göra dig nöjd likaså alla kunder. ?

British racing green?
Oklart... Vi diskuterade fram färgen. Han blandade till den med typ gult och blått. Själva metallicfunktionen ligger iaf under själva färgen. Och loggorna är lackade, inte baserade på några klibbor ty det är bara amatörer som behöver klibbor som man sen lackar över. Typ sju lager av allt tog det.
Sjukt bra jobb faktiskt. När det är dags att byta hoj lämnar jag nog bara in den igen för en helt ny kulör.

Tillbaka
Topp