stigmarodören
Aktiv medlem
Tips på ny hoj - Rando/Touring/Gravel i stål?
Söker tips på ny cykel. Skall funka till allt utom skogsåkning, främst utforska grusvägar, cykelbanor och allmän solskenscykling
Vill kunna ha en liten korg i fram för dagliga väskan och möjlighet att lasta saker i bak.
Fick nyss hem en Creme La Ruta Rando som jag älskade kombon av old school utseende och moderna specsen på.
Väl här visade det sig att cykeln hade QR bakaxel och kommer skickas tillbaka.
Besvikelsen var enorm när deras support intygat att den skulle ha genomgående axlar.
Kan jag hitta nedan cykel för 15 tusen som Cremen kostade? Kona Rove är nära men har mekaniska skivbromsar, hur bra är det?
Krav
(jag vet att cykeln på bilden har QR men modellen finns med olika specs på olika bilder uppenbarligen)
Vill kunna ha en liten korg i fram för dagliga väskan och möjlighet att lasta saker i bak.
Fick nyss hem en Creme La Ruta Rando som jag älskade kombon av old school utseende och moderna specsen på.
Väl här visade det sig att cykeln hade QR bakaxel och kommer skickas tillbaka.
Besvikelsen var enorm när deras support intygat att den skulle ha genomgående axlar.
Kan jag hitta nedan cykel för 15 tusen som Cremen kostade? Kona Rove är nära men har mekaniska skivbromsar, hur bra är det?
Krav
- Genomgående axlar
- Hydrualiska skivbromsar
- Fästen för skärmar och pakethållare
- Stålram
- Kittad med skärmar och pakethållare
(jag vet att cykeln på bilden har QR men modellen finns med olika specs på olika bilder uppenbarligen)