Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Rippa skrev:
-------------------------------------------------------
> Aron skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > och om
> > punkaguden är med oss så gör vi det utan
> > stopp.
>
> Ha ha... anitingen blir det 3 bar, eller så
> hinner jag investera i andra däck.
Aron skrev:
> Rippa skrev:
> -----
> > Aron skrev:
> >
>
> > -----
> > > och om
> > > punkaguden är med oss så gör vi det utan
> > > stopp.
> >
> > Ha ha... anitingen blir det 3 bar, eller så
> > hinner jag investera i andra däck.
>
> Jag har ett par WTB Stout du kan få låna... :)
Jag tänkte köra 18.30 men har svårt att tänka mig att jag efter två månaders innesittande orkar en upbeat-upbeat utan stopp. Dessutom har jag jinxat hela mig genom att ha nya skor och klossar. Åker till HBB 18.30 och ser vad som händer.
Men risk för att bli kränkt över varje rot så hänger jag också gärna med.
Träffas ni precis nedanför Hammarbybacken och sticker ni ut 18.30 eller är det obligatoriskt skitsnack först (kan va så att jag kommer precis vid 18.30)?
I sjöstaden regnar det så hårt nu att ett brunnslock på gatan utanför kontoret pressades upp av lufttryck och hamnade ganska trafikfarligt.
Dvs., ett massivt järnbrunnslock på 20-30kg.
Med detta vill jag säga att min insats idag är lite osäker...
Christer skrev:
> I sjöstaden regnar det så hårt nu att ett
> brunnslock på gatan utanför kontoret pressades
> upp av lufttryck och hamnade ganska
> trafikfarligt.
> Dvs., ett massivt järnbrunnslock på 20-30kg.
> Med detta vill jag säga att min insats idag är
> lite osäker...
Tack för den infon. I Uppsala lyser solen mellan molnen och vi har haft uppehåll hela dagen så jag var lite sugen på att åka ner och se om jag kunde kränka någon. Men så kul är det inte att jag tänker stå ut med hällregn.
Japp, mycket trevligt förutom just Eriks skitdämpare, hoppas att du inte hade alltför långt hem. Halkade och insåg att armbågsskydd är bra att ha ibland.
Riktigt najs att glida omkring ensamma i skogen när tempen ligger någonstans där man inte fryser.
Supernajs kväll. Tack alla. Otroligt vackert i skogen. Strilande regn och motljus. Solnedgång och fujigröna ängar som kröntes av en regnbåge. Dessutom riktigt bra cykling och som vanligt utmärkt stigval av Aron.
Dewe skrev:
> Det är inte mobilkamernan det där va?
Nej, idag lyxade jag till med en dedikerad kamera! Men för säkerhets skull inget hetare än min leriga, vanvårdade, ljusokänsliga gamla Kodak V570. Jag är rätt sugen på en ersättare som inte kräver sol i zenit och "långblå" himmel.