Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Christer skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu har jag ett val... SS på hardtail eller
> fullgung med växlar.
> Hmm... ilandsproblem!
Dubb behövs inte (och har väl inte behövts överhuvudtaget i skogen i år?), om du inte tänker köra på sjöarna. Det finns nog lite isfläckar i skogsbackarna, men nu när snön är borta så kan man förhoppningsvis se dem.
Nissen skrev:
> Skit, kommer inte ifrån jobbet i tid idag :(
Och jag glömde låset så jag var tvungen att åka in till stan med säljaren på mitt kundbesök och lämnade således alla cykelsaker på jobbet. Kanske lika bra med tanke på känslan i benen. Satsar på en glass 21.00 på Max istället så man får glo lite på Arons nygamla skapelse.
Johan A skrev:
> Satsar på en glass 21.00 på Max istället så
> man får glo lite på Arons nygamla skapelse.
En "nyttig" middag på Max kanske skulle vara en perfekt avslutning på en stressig dag. Men det är ju en bit att åka bara för en burgare...
Vi hade riktigt kul ikväll!
14 st dök upp och johrn guidade oss på en trevlig tur.
Bra underlag, inte isigt och inte så lerigt då geggan fortfarande var frusen en bit ner.
Ja, jäklar. De galna britterna var där i kväll också! ;-)
14 pers var inte ett dåligt antal för en januarikväll! Låter som det inte blev geggfest heller som jag trodde. Marken måste vara frusnare än vad man tror.