[Tisdagsrajd] - Hellas - 30/8

Aron skrev:
-------------------------------------------------------
> Tisdagsrajden behöver en hemsida ungefär lika
> mycket som den behöver en onsdag. Men den
> förtjänar en.
>
> http://tisdagsrajd.se
>
> HBB - 18:30

Snyggt! Någon har lagt ett par timmar på det där.. :)

Oj oj oj egen hemsida och allt, snyggt jobbat. Jag väntar några veckor till med att dyka upp, jag tänker inte använda pannlampa förrän semestern är slut.

Bra jobb med hemsidan, bra fokus på det visuella. Jag ser framför mig live-uppdatering av bilder från alla deltagares google+, flickr, eller "pick-your-picturesocialwebsite" profiler. Inte bara vän av tisdagsrajd, utan live från vänner av tisdagsrajd:)

P

Efter regn kommer månsken:

meteogram.php

Om om är med mej, så kommer jag & kvastar i Jerrygruppen.

Ps// Monglo har tjing pax på min xtrapannlampa, skall hon inte ha den så finns det en att låna.

Nu vet jag vad +ANNAT är i stora hjulgruppen. Det blev nämligen stora hjul + trasig sadelstolpe :(
heldämpad 29er utan sadelstolpe visade sig vara riktigt värdelöst så jag cyklade hem och grät en skvätt istället och köpte mig ett shims på ebay.

Vi hade ju finbesök i form av mästerfotograf med också, så det kanske kommer nåt bildbevis så småningom.

Jag ska försöka komma ihåg min tvekan på balkongen (det regnade ju faktiskt nästan!) vid 18.20 idag - jag vet ju att man inte ångrar sig när man sticker ut!

Och kul att få se Christophers nya cykel. Ett tag iallafall... ;-)

Härlig runda, märkligt kvavt trots vätan och temperaturen. Började i den lugna gruppen men hamnade snart i svettogruppen, efter en veckas utförsåkning i Åre var det ett jobbigt sätt att komma igång med xc igen! Hyffsat halkigt på berghällar och rötter, några ofrivilliga fram och bak-hjulssläpp råkade man utför.

Tog ett gäng grymma bilder med mobilen under en av pauserna, fanns inte så många tillfällen att fota på i övrigt. ;)

IMG_20110830_194212.jpg

IMG_20110830_194207.jpg

IMG_20110830_194217.jpg

Jag har fortfarande ont i pungen, ringt sjukvårdsupplysningen och funderar på att antingen htfu, ta en alvedon och gå till jobbt så den där supersix-drömmen inte går i kras, eller sjukanmäla mig och ta mig förbi vårdcentralen för lite ultraljud.

Ajdå stizze, krasch på slutet efter att vi avvikit? Vi tog en hal Dow Jones hemåt och sedan lockade jag in Magnus i sicklaskiftets enda ogenomträngliga terräng...

Grym cykling med bra tempo på avancerade stigar, härligt. 15 km blev vår kortare variant.

Kul med Harri på besök också!

Martina skrev:
> Hur hittar man fotona se när man väl har ett
> Google+ konto?

Du borde se att en person vid namn Olof har lagt till dig i en av sina "cirklar" som det så fint heter där. Om du sen klickar på den personens namn så kommer du kunna se bilderna :) Testa klicka runt lite!

EDIT: Du kan söka på garpa också och klicka på första bästa..

Senast ändrad:
garpa skrev:
> > EDIT: Du kan söka på garpa också och klicka på
> första bästa..

Det funkade mycket bra

Härlig tur igår i förkyldnings/nybörjar/slitna sommardäck-tempo gruppen, passade mig perfekt. Tack för bra guidning av Billy Broms och Ubu.

Nej nu ska jag VABa vidare lite...

Tack för igår!

En kul tur på, för mig, delvis nya stigar. Mycket halt var det men det är precis vad jag är van vid från Göteborg där jag cyklat de senaste åren.

/Sebastian

Tillbaka
Topp