tjejer...

brittz

Ny medlem
tjejer...
Hur många tjejer är det här egentligen? Jag har fattat att Anki är en garvad cyklist (du inspirerar mig!! :) men finns det fler lite mer uppåt i landet..?

Bara lite nyfiken...

tjejer...
Fisken, var är du? :-) Kino, kom igen nu, skriv lite du med! Åsa? Klart det finns tjejer, många läser nog men de är lite blyga för att skriva?

/Leo

tjejer...
Leo, visst kollar jag in här då och då (när/om Dick släpper ifrån sig datorn.....:)
men skriver gör jag oftast här

Hälsar
/Catarina

tjejer...
Garvad cyklist är jag inte precis. Började i maj -99 med BST (max 5 mil cykel i benen innan tävlingen) och har inte pysslat med någon sport överhuvudtaget innan dess - mer än hästeriet då (fälttävlan).

Garvad som tjej är jag nog däremot *S*. Kul att det är fler som "vågar" sig ut här på forumet!!!!

Finns inget roligare än att susa fram över stock o sten på hojen - helst tillsammans med likasinnade.

tjejer...
Hejsanhej!!

Hahaha, garvande cyklist! Det stämmer till fullo in på Anki! Utom när hon har dängt skallen i badkarskanten och känner sig lite klen. ;-)

jag har en tendens att skriva för mycket goja, så med kraftiga restriktioner om att hålla sig till allvarliga ämnen kan jag inte ens komma på något att tillägga i en OT-tråd! Jag har helt enkelt kommit av mig!

/Eva
”Fisken”

tjejer...
Dina inlägg är guld värda Fisken - så skit i om det är goja (fågel *S*) bara du kommer igång med dina inlägg för fullt igen!!! Ett garv förlänger livet!

Så du menar att jag inte garvade så mycket på Le Tour de Blanc? Nä... var väl "lite" avslagen, eller näst intill medvetslös under samtliga 6 mil... Både Ludde o Phille frågade så snällt hur det var med mig på träningen igår. O stackars Phille fick en massa kommentarer om hans försök att gissa bajset igen *ASG*

tjejer...
Mäh!
Ni får ju faktiskt inte reta honom eftersom han är minst! Faaaast, det var himla skojigt!!! Han kommer säkert att få höra det varje gång en djurprutt passeras...

Avslagen var nog det MINSTA man kan säga. Kolsyran var helt väck! Inte minsta pys, hur mycket de andra än retades! Tur att du gjorde come back på kvällskvisten och visade hur en duracellkanin partajar.

/Fisken
...snart på väg till spinningen för ännu ett kreativt pass på ren intuition.

tjejer...
nä, det var väl egentligen ett ungefär, Svealand ligger i mitten...
har dock åkt förflyttat mig söderut igen, än så länge snö och minusgrader, tjoho!

Tillbaka
Topp