Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Mm och mäta hur tjocka valkarna i röven måste vara efter ett år. Det måste ju bli läder!
JLarsson sa:Steve körde alltså 236,81 miles per dag i snitt...
Jag tog Amandas kalkylark och räknade ut alla hela trettiodagarssnitt, dessa är de 10 med högst snitt. Close but no cigar. Typ 32 meter per dag :o
236,79
236,71
236,39
236,23
235,73
235,21
232,52
232,25
232,18
232,06
Konkret sa:Steve är min stora idol!
JLarsson sa:Konkret sa:Steve är min stora idol!
Han la ju upp en massa film på youtube igår. Ska se det nån dag...
Del 1(6):
Enligt dom 60 första sekunderna säger ju Steve att han skall ge sig på ett försök till på hamr!
36,8 mil per dag alltså i drygt fem månader, helt otroligt!GoranS sa:Snittet för Amanda efter 159 dagar är 228,67 miles/dag.
Konkret sa:Har hon inga problem?
Skavsår? Magen? Cyklar hon i sömnen? Sexlust? Överansträngning nånstans? öl abstinens?
Konkret sa:Har hon inga problem?
Skavsår? Magen? Cyklar hon i sömnen? Sexlust? Överansträngning nånstans? öl abstinens?
Kom igen nu! Du är ju happys nya skämtare har jag läst! Det är ju fredag va fan!me.I.am sa:Konkret sa:Har hon inga problem?
Här skulle man kunna säga något skämtsamt om liggcykel, men det håller jag mig för god för.
Jag trodde det var klamydian som gick runt, runt, runt? :PNLC sa:Får mig ooooosökt att tänka på den fina (bonde)barnvisan "Å traktorhjulen de går runt, runt, runt. Runt, runt, runt. Runt, runt, runt."
emmer sa:Verkar flyta på bra alltjämt :-)
[edit:9:e eller 11:e eller vad det blir passeras 50000000000000um]
Blev det en nolla fel nu igen?GoranS sa:5000 mil?emmer sa:Verkar flyta på bra alltjämt :-)
[edit:9:e eller 11:e eller vad det blir passeras 50000000000000um]
Vi pratade nog inte om samma person :-)GoranS sa:Nej, men hon har cyklat drygt 7100 mil nu så jag fick inte alls ihop det.
emmer sa:Vi pratade nog inte om samma person :-)GoranS sa:Nej, men hon har cyklat drygt 7100 mil nu så jag fick inte alls ihop det.
(Det var Kajsa och Guinnessrekordet jag avsåg, men i kontexten av Amanda och Hamr så kanske inte det var supertydligt :-) )
Äh, det vet man ju själv. 5 misärmil är värt 25 sommarmil... :-)GoranS sa:Det förklarar det hela! :-)emmer sa:Vi pratade nog inte om samma person :-)GoranS sa:Nej, men hon har cyklat drygt 7100 mil nu så jag fick inte alls ihop det.
(Det var Kajsa och Guinnessrekordet jag avsåg, men i kontexten av Amanda och Hamr så kanske inte det var supertydligt :-) )
Givet att Amanda fortsätter resten av tiden i samma stil som hittills kan jag dock tycka att det Guinnessrekordet inte kommer att vara så högt värde på.