Conan arkivarien
Aktiv medlem
Torsdagscykling i Uppsala - del II
Om man kollar vid vevpartiet är det mycket vita pixlar. Inte bra!JojjeM sa:Bra Gimpat. Ser nästan verkligt ut.
/Johan
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om man kollar vid vevpartiet är det mycket vita pixlar. Inte bra!JojjeM sa:Bra Gimpat. Ser nästan verkligt ut.
/Johan
WSB sa:Jo, jag råkade klippa ut lite för mycket på cykeln.. Hittade inte verktyget för att fylla i redan utklippta pixlar. Men rätt nöjd med min första Gimp!
Ska vi testa?JojjeM sa:Ser "jättekul" ut WSB :)
Nån som har koll på status Flottsund-Torpet? Kan den vara tillräckligt trampad för att vara cyklingsbar?
/Johan
Conan arkivarien sa:Ska vi testa?JojjeM sa:Ser "jättekul" ut WSB :)
Nån som har koll på status Flottsund-Torpet? Kan den vara tillräckligt trampad för att vara cyklingsbar?
/Johan
Stånkan sa:I JojjeMs fotspår... Det var snällt att du markerat i snön var man photoshopar bäst.
JojjeM sa:Och kan vi få nollställa Strava i Uppsala nu när ni gått i exil? ;)
Ska vi testa?JojjeM sa:Nån som tittat till Nåstenklassikern på sistone?
Antar att den knappast är uppkörd och att det är för mycket snö för att köra där det är ospårat.
Kanske dammar av räsern och testar trampa lite asfalt istället.
/johan
Conan arkivarien sa:Ska vi testa?JojjeM sa:Nån som tittat till Nåstenklassikern på sistone?
Antar att den knappast är uppkörd och att det är för mycket snö för att köra där det är ospårat.
Kanske dammar av räsern och testar trampa lite asfalt istället.
/johan
Conan arkivarien sa:Nåsten ikväll?
Loftberg sa:Tid för reflektion.
Idag kom det ett nytt lass snö över ett (tills nu) vår-redo Göteborg. Det fick mig att reagera, och när jag bläddrade genom gamla bilder dök denna upp.
För ett år sen nästan på dagen, rullade jag, Shrue och dnl på expedition genom Nåsten. I 22 plusgrader. Så här såg det ut då...
Vill bara säga det.
// Erik
Conan arkivarien sa:Fruktansvärda förhållanden i Lunsen idag.
JojjeM sa:Conan arkivarien sa:Fruktansvärda förhållanden i Lunsen idag.
Stackare.
Håller du på att bygga en ny Fläktanstuga?
/Johan
Conan arkivarien sa:Det är en gåva till dig så att vi kan bo närmare varandra.
Loftberg sa:Sen blev det snorhalt, snöigt och isigt. Hopplöst slirande växelvis bristande is/snö. Här hade lite extra socker behövts för att hålla nere herr Eriks frustration (Shrue och dnl vet).
// Erik