Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Loftberg sa:Ser ju riktigt mysigt ut, vill också! Och vilket monsterdropp - landningen sitter som en smekning dessutom. Shrue, du får droplära mig i ÄGB sen (tills min gaffel imploderar)!
mikipedia_ sa:Ni ser ut att ha haft en riktig toppen dag!
@dnl vart ifrån kom tanken med baconlindad banan?? Verkar helskumt men bacon är ju najs så kanske är värsta hitten??
Shrue sa:Mmmmmm, grillbacon :D
Nu finns en film uppe som sammanfattar min weekend i Uppsala
JojjeM sa:Shrue sa:Mmmmmm, grillbacon :D
Fett!
Kul att dnl fick låna kameran lite i Gozzis så man fick se honom bli totalkränkt :)
/Johan
dnleriksson sa:JojjeM sa:Shrue sa:Mmmmmm, grillbacon :D
Fett!
Kul att dnl fick låna kameran lite i Gozzis så man fick se honom bli totalkränkt :)
/Johan
Eller hur! Jättekul...
JojjeM sa:dnleriksson sa:JojjeM sa:Shrue sa:Mmmmmm, grillbacon :D
Fett!
/Johan
Eller hur! Jättekul...
Haha. Och jag avslöjades som värsta lögnaren i andra delen, från söndagens tur.
/Johan
JojjeM sa:dnleriksson sa:JojjeM sa:Shrue sa:Mmmmmm, grillbacon :D
Fett!
/Johan
Eller hur! Jättekul...
Haha. Och jag avslöjades som värsta lögnaren i andra delen, från söndagens tur.
/Johan
Mårten sa:Ser jätteblött ut. Usch,
Skjuter nog på det här med stigcyklandet någon månad till... eller 13.
s sa:Mårten sa:Ser jätteblött ut. Usch,
Skjuter nog på det här med stigcyklandet någon månad till... eller 13.
Strava har redan avslöjat dig och ditt smygsvettande!
Mårten sa:Jäkla skit att det ska bli bra väder. Vad ska man nu hitta på för undanflykter...?
s? Conan? Har ni några förslag?
Conan arkivarien sa:Tänkte sticka ut och cykla men upptäckte att bakdäcket var mjukt på ngt konstigt sätt. Går det att fixa själv eller måste jag lämna in cykeln?
Du kan ju kapa långstyret till optimal bredd ;)s sa:Loftberg på besök och en ny fläktanstugan. Sweet!
Själv har jag gått tillbaka till mitt gamla 711mm styre från 785mm. Det passar mig bättre för Uppsalaterräng. Någon centimeter bredare vore nog optimalt men inte värt att köpa ett nytt styre för. Bansheen får behålla sitt bredare styre men så körs den mer utför också.
Herrgård sa:Du kan ju kapa långstyret till optimal bredd ;)s sa:Loftberg på besök och en ny fläktanstugan. Sweet!
Själv har jag gått tillbaka till mitt gamla 711mm styre från 785mm. Det passar mig bättre för Uppsalaterräng. Någon centimeter bredare vore nog optimalt men inte värt att köpa ett nytt styre för. Bansheen får behålla sitt bredare styre men så körs den mer utför också.