D
Deleted member 54554
Guest
Torsdagscykling i Uppsala - del II
Ser ut som att vi slipper, hurra!
Blir en ny chans imorgon förmiddag dock =(
Grattis! Vädret håller i sig i Järvsö.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som att vi slipper, hurra!
Blir en ny chans imorgon förmiddag dock =(
Vilken misär.
Någon måste ju föra framtidståget framåt, 20 är det nya 19. Regnet ute gör det bara ännu lättare ligga inne och rassla igenom Amazon Prime ?Snacka om att ligga i framkant. Här tampas vi andra med covid-19 och du är redan på covid-20. Gjorde du en Ozzy?
Krya!!!
Jag bakade bullar istället.
Visa bilaga 441749
Ser goda ut. Innebär det här att du alltid bjuder på bullar?
Ingen ville ha bullar idag. Såg inte en enda cyklist i skogen.
Ingen ville ha bullar idag. Såg inte en enda cyklist i skogen.
Trådrubriken blir bara bättre och bättre.
Va ingen fuzz? Då är det ju ingen idé att trampa på dom.Först och främst, något fantastiskt med den nya trådtiteln som jag inte tänkt på förut. Den är väldigt, VÄLDIGT lätt sökbar (unik*).
Sen ska jag bara säga att jag köpte två nya pedaler idag:
Visa bilaga 440264Visa bilaga 440265
Har redan en handbyggd fuzz jag köpt av en brittisk polare. Låter ?
En?Har redan en handbyggd fuzz jag köpt av en brittisk polare. Låter ?
Stiligt. Fuzz är visserligen kanske inte min primära drift, så det får räcka med en helt enkelt. Men det finns många roliga pedaler!
Sämst! Kass! Misär!Jag åkte med på Uppsala stigcyklisters torsdagscykling. Det var väldigt konstigt.
Varken öl eller bullar. Jag kommer kräva tillbaks hela medlemsavgiften. Plus ränta!
Lite synd att bullhatarna bara håller sig på Facebook. Har ingen aning om vad de pysslar med numera...
Ah så det är dig man ska tacka...får baka bullar och ta med till nästa grävtilfälle!
I skogen?Jag tänkte baka bullar i helgen
I skogen?
I skogen?
Jag har faktiskt nått halvvägs när jag grillade pinnbröd vid torpet. Saknades bara kanel och socker...Alltså, jag har en idé om att göra bullar i gjutjärnsgryta över öppen eld vid torpet...
Som jag sagt tidigare Loftberg, du är en förebild!
Själv ska jag nog byta ut vattenflaskan mot kaffetermos nu när vi går mot kallare tider.
Kaffe har man väl med i ryggan året om. Går det ens att stigcykla utan?
Vi gräddade Belgiska våfflor i gjutjärnsjärn? vid torpet för massa år sedan! Vinterföre var det dessutom ??
Var det inte läskigt att cykla med andra?Jag åkte med på Uppsala stigcyklisters torsdagscykling. Det var väldigt konstigt.
Varken öl eller bullar. Jag kommer kräva tillbaks hela medlemsavgiften. Plus ränta!