Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För mig är ringklocka motsvarighet till tutan på bilen. Så nej, jag tycker inte att det är en larvig jämförelse. Jag har aldrig haft ringklocka på skogscykeln och kommer aldrig ha det.
Men låt oss agree to disagree, vi har ju trots allt haft ganska trevligt när vi cyklat. ?
Vilka bullar är bäst att ha med för att bjuda cykelmotståndare på?
Premiumlut i Nåsten
Visa bilaga 546364
Det är mestadels torrt och fint i Nåsten nu. Is och snösörja på kanske 2% av TT:n men den är mjuk och sträv så sommardäck greppar ok.
Nån uppfattning om hur det är på sträckan ut mot Hammarskog? Isigt?Gäller även för Lunsen. Absolut blött i blöthålen, men det är de som knappt torkar på sommaren heller. Nu körde jag bara i de norra delarna och det är många vindfällen.
Testade slalom (efter 30 år, så ungefär samma uppehåll som MTB) på förmiddagen i Järvsö och åkte MTB på eftermiddagen i Lunsen.
Nån uppfattning om hur det är på sträckan ut mot Hammarskog? Isigt?
@Hetsjägar´n gamla Tzar lever pensionärsliv som 69er på landet. Första turen på säkert ett halvår. Sjukt trögt och monumentalt oflyt. Tror jag måste vänta längre innan nästa.
/Johan
Cykling är som fina viner, ju längre man sparar på det desto bättre.
Snyggt foto!
Hej alla bullbakare.
Finns det nån chans att få en guidad tur om man tar cykeln på pendeln ner till Uppsala på fredag?
Hej alla bullbakare.
Finns det nån chans att få en guidad tur om man tar cykeln på pendeln ner till Uppsala på fredag?
Försöker hitta något kul resmål över helgen.. men går sådär, kanske är kvar här.Hej alla bullbakare.
Hade en känsla av att det skulle vara svårflörtat med tanke på påskfirandet. Får försöka en annan, vanlig, helg igen.
Har löst sig med guidning på annan ort nu men som sagt så tar jag gärna ett besök när fler av er kan ????Försöker hitta något kul resmål över helgen.. men går sådär, kanske är kvar här.
Är det landsväg eller mtb du tänker dig ?Har löst sig med guidning på annan ort nu men som sagt så tar jag gärna ett besök när fler av er kan ????
I cykelstallet finns:Är det landsväg eller mtb du tänker dig ??
Attans, jag som hade hoppats på ett tandemsällskap?I cykelstallet finns:
Grusräser
29+ SS
Fatbike
SS räser
Enduro HT
Enduro FS
Så jag tar det som passar sällskapet ?
Vill du ha en spark i rumpan eller ett glas O'boy?Jag har köpt en ny bakväxel för att ersätta den som egentligen gav upp i Åre i september 2020, men gått på hlr sedan dess.
Så snart dags för säsongspremiär. Vilket år som helst nu.
Måste det ena utesluta det andra?Vill du ha en spark i rumpan eller ett glas O'boy?
Ja, tyvärrKommer bara jobba halvtid maj-juni. Innebär det att jag måste cykla då?