Torsdagscykling i Uppsala - del II
Aha. Som inflyttad Uppsalabo, gick mina tankar till Carolina rediviva och tänkte att jag hade missat något ställe i stan ?Källviken, idag, min fru hade ett uppdrag i Falun och jag åkte snålskjuts.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Som inflyttad Uppsalabo, gick mina tankar till Carolina rediviva och tänkte att jag hade missat något ställe i stan ?Källviken, idag, min fru hade ett uppdrag i Falun och jag åkte snålskjuts.
Aha. Som inflyttad Uppsalabo, gick mina tankar till Carolina rediviva och tänkte att jag hade missat något ställe i stan ?![]()
Jamenabsolut. Häng på!Nej det är orken det är lite dåligt med. Men kan alltid haka på en kortare sväng. Kroknar jag så får ni fortsätta på egen hand.
Jamenabsolut. Häng på!
Inte ok. Du får säga åt kroppjäveln att skärpa sig ?Jag och kroppen är inte överens om att det är en bra idé att cykla i skogen idag. Får ta en regncheck tyvärr.
Funderar på en tur i Nåsten imorrn förmiddag. Passerar högen 10-ish i så fall.
How's that for framförhållning ?
Risk att det blir försiktigt (och inte så långt) pga krånglande gubbvad.
/J
Äsch. Nåsten torkar upp i ett nafs ?Gick i cykeltankar för imorgon tills regnet kom idag... orkar inte med lera![]()
Äsch. Nåsten torkar upp i ett nafs ?
Hakade på Uppsala Stigcyklisters pannlampstorsdagscykling igår. Big mistake!
Vi blev bara två (vädret?) och det var svinjobbigt. Fick slita bra för att hänga med. Vägrar dock erkänna att växlar är en bra grej.
Men annars var MTB-spåret längs Gula stigen förvånansvärt kul (bitvis) även om det var lite geggigt nu.
Warp speed på en lättåkt del
Visa bilaga 661112
Frusen slask på spängerna var "intressant"
Visa bilaga 661113
/J
I can do oorganiserad.Sisådär. Tror inte att jag får tid över till något organiserat dessvärre.
Ingen superpepp men Kung Björn söndag kl 10 kanske? ?Hur ser det ut i helgen? Finns det nån cykelpepp?
Ingen superpepp men Kung Björn söndag kl 10 kanske? ?
Sätt barnen på att fixa huset. Problem solved ?.Låter lockande men barnaktiviteter och det eviga husfixetHa det så skojigt!
Är det fortfarande möjligt ??Inte alls omöjligt att jag dyker upp.