Torsdagscykling i Uppsala - del II

• Trådstartare Trådstartare s
  • Start datum Start datum
Eftersom Lunsen förvandlats till våtmark testa jag nya kärran i gropen.

IMG_8321.jpeg

Lunsen är fin idag. Visst är det blött på vissa ställen, rekommenderar att gå genom vissa surhål för att inte provocera pinntalibanerna, men rötter och hällar har frystorkat och är inte isiga. Solen skiner ju dessutom.

Jäkla konstigt väder idag, men det blev en liten tur runt Sävja.

IMG_8425.jpeg

Folk säger ju att man inte får någon styrketräning av MTB, men nu är det många vindfällen som man får flytta. (OBS bilden är tagen tidigare i veckan om nu någon undrar var snön försvann).

IMG_8424.jpeg

Usch. Hemskt med allt det via utomhus. Fruktansvärt.

Men för att vara seriös, har inte cyklat sen i typ... September... mest pga väder. Sen lyckades jag stuka foten så mycket man kan. Varit svullen, gul o blå, ledbanden helt sladdriga. Blir sakta men säkert bättre. Hoppas att kunna börja cykla lite när snön försvinner.

Usch. Hemskt med allt det via utomhus. Fruktansvärt.

Men för att vara seriös, har inte cyklat sen i typ... September... mest pga väder. Sen lyckades jag stuka foten så mycket man kan. Varit svullen, gul o blå, ledbanden helt sladdriga. Blir sakta men säkert bättre. Hoppas att kunna börja cykla lite när snön försvinner.

Segt. För mig blev hela sommaren förstörd så jag försöker ta igen det nu.

För första gången i år kan jag rekommendera Lunsen. Skämt åsido, nu är det hårt och fint och många som gått under ledigheten. Halkade av en del spänger men det hänvisar jag till bristande teknik än något annat. Tyvärr många nedfallna eller nedböjda träd och grenar. Tidigare under vintern har det mest varit en bisarr variant av MTB-crossfit men nu är det värt en tur.

IMG_8470.jpeg

Tillbaka
Topp