marr
Aktiv medlem
Tour de France 2016 - the tråd
lundatok sa:Skärp er.
Rätt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lundatok sa:Skärp er.
pjo sa:Nu är jag ute på hal asfalt, men jag påstår att ju renare deltagarna är från förbjudna preparat, ju fler "Grand Tours" som årets TdF får vi se. Det kanske inte blixtrar var bergsetapp, men jag väljer en ren tävling framför 90-talets tok-doperitävlingar.
Konkret sa:Jag fick ingen respons på mitt förra inlägg med att strypa antal hjälpryttare i lagen. Nu är väl alla lag 10 personer, vad skulle hända om dom var 6st?
Hade froome fortfarande haft en klunga att köra upp i bergen med?
Girot är för cyklister, Touren är för posörer.me.I.am sa:Varför är det nästan alltid mer rafflande på Girot?
Marren sa:Girot är för cyklister, Touren är för posörer.me.I.am sa:Varför är det nästan alltid mer rafflande på Girot?
Miss Lycka sa:Vindrickarna.
GoranS sa:De som inte lyckats på touren eller girot?
The Loner sa:"Skillnaden mot när LA körde var att då attackerade dom i alla fall ledartröjan"
Den enda gången det hände på riktigt sista 5 åren var väl året när Beloki satsade fullt ut och bröt lårbenet samtidigt i en krasch. Fast även då låg Lance på hjul när det skedde.
Annars var ju formulan varje år att Lance i första passande stigning skaffade ett försprång som han bevakade fram till tempo etapperna där han utökade försprånget. Det var inte bättre förr.