Kristoffer R
Aktiv medlem
Tour de France 2017
Nu är det iaf underhållande. Galet tryck uppför.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1888 sa:Tråkigt att se ens stora favorit falla igenom som han gör.
Han skulle lagt av när det var sagt, men pengar är pengar.
Alberto Contador.
Han är kul och bra.NLC sa:Salut Romain !
ooms sa:Tänk om Eurosport kunde skicka Flecha på en kurs i engelskt uttal...
NLC sa:Apropå "irregular sprinting"
Bardet är ju fransman, han kan inte straffas, fattar du väl!Daniel_S sa:20 sekunder tidstillägg för Uran och Bennett för vattenlangning i slutet. Inget för Bardet som gjorde samma sak (på samma gång som Bennett).
https://twitter.com/CyclingHubTV/status/885532420908474368
Jag läste det också, vilken koko-regel... Regeln borde väl gälla cyklisten, inte vem som råkar ge flaskan. Bara för massörerna att klä sig civilt då, så är det ok...?DRQ96 sa:Anledningen till att Uran staffas men inte Bardet hävdas vara att Uran tog flaska av sitt eget stallpersonal medan Bardet tog från publiken. Tydligen inte samma regler
Normalt häller de den över sig för att svalka av sig. Jag såg inte vad Bardet gjorde med sin, men om han drack så är det lite risky som du säger. Såvida han inte visste vem det var han fick den av...1888 sa:Vem vågar ta från publiken i dessa dagar,
omöjligt att veta vad som finns däri.
Miss Lycka sa:Stallpersonal borde veta reglerna.
me.I.am sa:Så grymt osportsligt, hemskt att se! Ingen som väntade när Froome tappade orken i sista krönet. Är det såhär det kommer att se ut så slutar jag titta!
Huggelito sa:me.I.am sa:Så grymt osportsligt, hemskt att se! Ingen som väntade när Froome tappade orken i sista krönet. Är det såhär det kommer att se ut så slutar jag titta!
Han viftade ju inte med armen?
Jo, så trött som han var så borde alla andra begripa att köra ut armbågarna betyder samma sak som en höjd hand.Konkret sa:Tyckte det sprattlade lite överallt!Huggelito sa:Han viftade ju inte med armen?me.I.am sa:Så grymt osportsligt, hemskt att se! Ingen som väntade när Froome tappade orken i sista krönet. Är det såhär det kommer att se ut så slutar jag titta!
Bardets langare till vänsterooms sa:Jag läste det också, vilken koko-regel... Regeln borde väl gälla cyklisten, inte vem som råkar ge flaskan. Bara för massörerna att klä sig civilt då, så är det ok...?DRQ96 sa:Anledningen till att Uran staffas men inte Bardet hävdas vara att Uran tog flaska av sitt eget stallpersonal medan Bardet tog från publiken. Tydligen inte samma regler
1888 sa:Tråkigt att se ens stora favorit falla igenom som han gör.
Alberto Contador.
Oleo82 sa:1888 sa:Tråkigt att se ens stora favorit falla igenom som han gör.
Alberto Contador.
men du ser vad som händer när grillen slockna och biffen är slut
Inte en chans, han är ju inte engelsktalande.InlineOla sa:...ger Sky mot förmodan Landa fria tyglar om han återigen visar sig vara starkare än Froome...?