GoranS
Aktiv medlem
Tour de France 2017
Överlåter till dig att redogöra för det ...NLC sa:Men var kommer kamelerna in?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Överlåter till dig att redogöra för det ...NLC sa:Men var kommer kamelerna in?
Kommer aldrig gå utan husbilen.kitzblitz sa:Jag tror Porte klarar 21 etapper. Äntligen.
GoranS sa:Officiella hemsidan är http://www.letour.com/us/
Vinnaren av touren är den som har den kortaste sammanlagda tiden när man slår ihop tiden på alla etapper samt en massa annan text som sammanfattade upplägget.
DeLiQ sa:GoranS sa:Officiella hemsidan är http://www.letour.com/us/
Vinnaren av touren är den som har den kortaste sammanlagda tiden när man slår ihop tiden på alla etapper samt en massa annan text som sammanfattade upplägget.
En strålande sammanfattning av hur det går till.
Jag försökte förklara det hela för en kollega härom dagen, men lyckades nog bara hälften så bra.
Nu tänker jag skriva ut ditt inlägg och lämna över till honom.
Mooshie sa:Fantasy-team skapat. Hörde att Emma Johansson ska gästa Vacchi och Adamson vissa dagar, skoj!!
me.I.am sa:Mooshie sa:Fantasy-team skapat. Hörde att Emma Johansson ska gästa Vacchi och Adamson vissa dagar, skoj!!
Kul. Kan man se någonstans vilka dagar, och klockslag (eller det kanske är hela sändningstiden)?
Cykling är en rhen sport numera...Miss Lycka sa:De ser ut att köra i Rhen.
emmer sa:Cykling är en rhen sport numera...Miss Lycka sa:De ser ut att köra i Rhen.
Fullföljer man inte en etapp inom maxtiden är man inte längre med i loppet och får inte köra några mer etapper.pkarlsson sa:Cyklar alla tävlande alla etapper? Fått för mig att man cyklade 'sina lopp' bara.
Nu blev tävlingen mer intressant. Härligt.
+1Henrik_E sa:Ser fram emot första etappen av Tour de France i morgon.
emmer sa:+1Henrik_E sa:Ser fram emot första etappen av Tour de Flams i morgon.
emmer sa:+1Henrik_E sa:Ser fram emot första etappen av Tour de France i morgon.
Då lär du bli besviken!Henrik_E sa:Ser fram emot första etappen av Tour de France i morgon.
Jaha, det är så hårt alltså. Trevligt.GoranS sa:Fullföljer man inte en etapp inom maxtiden är man inte längre med i loppet och får inte köra några mer etapper.pkarlsson sa:Cyklar alla tävlande alla etapper? Fått för mig att man cyklade 'sina lopp' bara.
Nu blev tävlingen mer intressant. Härligt.