Tour de France 2017
GoranS sa:Man kör om på vänster sida!
Inte om man är från isle of man!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Man kör om på vänster sida!
Supertramp sa:Vad har Aru ätit till frukost?
JTF sa:Supertramp sa:Vad har Aru ätit till frukost?
Blodpudding & bacon! Kanske.
Vet inte riktigt vad nationaliteten har med saken att göra. Finns högar med cyklister från de andra stora cykelländerna som kört rejält dopade i bergen också.Supertramp sa:JTF sa:Supertramp sa:Vad har Aru ätit till frukost?
Blodpudding & bacon! Kanske.
Italienare som sprätter till ibergen ger mig dåliga vibbar...
GoranS sa:Blev väl två profiler mindre!?
fhloston sa:Är det bara jag som inte hittar etapp 5 i video-sektionen?
Jag har "före" och "efter" men inte huvudattraktionen...
Han var ju inte kattskit förlidet år heller.Supertramp sa:Aru står i 6,5 ggr pengarna på GC. Ett långskott men kan kanske vara värt en chansning? Bergen är en helt annan femma såklart men jag tyckte han såg så sjukt stark ut och kanske att han är i nån slags mirakulös superform och har chans på GC?
Jag skulle ha velat ha bättre odds än så för att satsa (om jag hade ägnat mig åt gambling).emmer sa:Han var ju inte kattskit förlidet år heller.Supertramp sa:Aru står i 6,5 ggr pengarna på GC. Ett långskott men kan kanske vara värt en chansning? Bergen är en helt annan femma såklart men jag tyckte han såg så sjukt stark ut och kanske att han är i nån slags mirakulös superform och har chans på GC?
Äh... Det är så många okontrollerbara variabler inblandade så det hjälper inte med övertygande fakta.GoranS sa:Jag skulle ha velat ha bättre odds än så för att satsa (om jag hade ägnat mig åt gambling).emmer sa:Han var ju inte kattskit förlidet år heller.Supertramp sa:Aru står i 6,5 ggr pengarna på GC. Ett långskott men kan kanske vara värt en chansning? Bergen är en helt annan femma såklart men jag tyckte han såg så sjukt stark ut och kanske att han är i nån slags mirakulös superform och har chans på GC?
Det var dött redan efter första etappen....Henrik_E sa:Kan det bli tråkigaste touren i mannaminne? Om BMC ska hålla på med att dra åt Sky hela dan och sen inte hänga med uppför och med Nairo helt under isen kan det knappas bli annat än en astråkig dödsmarch.
Tycker jag brukar vara rätt bra på att ta ut förlusterna i förväg, men uppenbarligen är jag inte ens i samma liga som happys elitpessimister.JonasH72 sa:Det var dött redan efter första etappen....Henrik_E sa:Kan det bli tråkigaste touren i mannaminne? Om BMC ska hålla på med att dra åt Sky hela dan och sen inte hänga med uppför och med Nairo helt under isen kan det knappas bli annat än en astråkig dödsmarch.
Blir iaf mer intressant kamp om den gröna tröjan, de senaste årens vinnare är ju bortplockad.emmer sa:Tycker Touren är mer omväxlande än happys kommentarer.
Såväl dag till dag som år till år.
pe.wa. sa:Cavendish försöker buffla sig fram förbi Sagan i ett trångt utrymme och börjar ramla långt innan Sagans armbåge åker ut.
Juryn lyssnar på Hammondorgelns gnäll och diskar Sagan. Överklagan kommer inte bifallas för då skulle juryn erkänna vilka klåpare de varit som skickat hem Sagan.
GoranS sa:
velocipede sa:Fan så segt med platta etapper...måste finnas ett sätt att göra dem lite roligare typ jaktstart.
NLC sa:velocipede sa:Fan så segt med platta etapper...måste finnas ett sätt att göra dem lite roligare typ jaktstart.
Man kan också passa på att cykla själv isf att sitta i TV-soffan å gnälla.
;-P
Sagan försökte ju introducera lite roller derby -idéer för att liva upp transporten : Det gick ju inte för sig...velocipede sa:Fan så segt med platta etapper...måste finnas ett sätt att göra dem lite roligare typ jaktstart.
clnr sa:Gilbert är fortfarande kvar så det finns 2 f d världsmästare att sparka ut!