MichaelOberg
Medlem
Tour de France 2018
Vem tror ni vinner imorgon?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MichaelOberg sa:Kan ni förklara för mig varför Alaphillipe är favorit inför imorgon.
Om Thomas/Froome är bäst i mountain och Sagan på flat.
Varför är Alaphillipe då favorit när det är hilly?
Kan de vara så att det är så pass mycket klättring att Sagan inte hänger på men Alaphillipe orkar och sen blir det en sista klättring på 3 km med 10% där Alaphillipe håller undan för Froome/Thomas?
Henrik_E sa:Jag fattar fortfarande inte varför folk envisas med att låtsats att EBH är bra.
ooms sa:Har detta blivit nån j-a spel-och-dobbel tråd nu?
Stort grattis till dem.Miss Lycka 2.0 sa:Det går ju bra för våra danska vänner.
jonas-ni sa:Var Moscon i närheten?
JLarsson sa:Kommer Moscon från samma grunda genpool som Riccò?
Henrik_E sa:Pyroteknik förbjuds längs TdF-rutten, hur de nu tänker beivra det.
Jag tycker froome är mer "okontrollerad" än vad han brukar vara, men det är väl rimligt att han känner flåset av GT och även Dumle, och beter sig lite mer chansartat. Han rycker och har sig, det är jag inte van att se.1888 sa:Jag tror nog dom flesta tänker på tredje veckan ?
Ja, vi tänker lika där. Han brukar sitta i ledning ensam här och kunna "deffa" lite, inte köra offensivt.Miss Lycka 2.0 sa:Han är nog rätt stressad av inte vara ledningen nu. Det blir tempot som avgör. Han gillar inte situationen med nuvande ledare i GC.
Har du vaknat nu? "Nyheten" är nästan 1 dygn gammal...Miss Lycka 2.0 sa:Moscon utkastad!
Och tempot är väl inte så typiskt tempo för tempogubbar efter vad det verkar på profilen. Inte bergenskt iof men ganska guppigt...Miss Lycka 2.0 sa:Det blir tempot som avgör.
Vi får se hur mycket profilskillnaden gör.NLC sa:Förra årets VM-bana var ju inte heller pannkaksplatt, ändå såg topp tre ut så här
1 Tom Dumoulin (Netherlands) 0:44:41
2 Primoz Roglic (Slovenia) 0:00:57
3 Chris Froome (Great Britain) 0:01:21