Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1!1888 sa:Rätt många idoter finns det i vår värld!
qma sa:Här är Nukeproofs roadgap-shenanigans.
Typ 15 år för sent för att vara innovativt...
https://www.bikeradar.com/news/article/that-watson-gap-jump-7785/
NLC sa:qma sa:Här är Nukeproofs roadgap-shenanigans.
Jag vet så klart, men tycker ändå det hör hemma i tråden. Det görs väl lite såna här rätt ofta - jag gillade Godzieks backflip på LVG-cykel över Tour De Pologna nyligen.
qma sa:NLC sa:qma sa:Här är Nukeproofs roadgap-shenanigans.
Jag vet så klart, men tycker ändå det hör hemma i tråden. Det görs väl lite såna här rätt ofta - jag gillade Godzieks backflip på LVG-cykel över Tour De Pologna nyligen.
Ja där var det ju iaf samma sorts cykel.
Att gap:a täten, klungan eller gruppetton i TdF känns mest som desperat renommésnyltning, men det är säker bara jag som är gammal och gnällig.
GoranS sa:Varför kan inte människor stå hyggligt still och titta och heja? Vissa åskådare borde verkligen försöka inse att vad de gör kan ha konsekvenser för cyklisterna.
DT sa:Grymt starkt av Thomas. Spännande rivalitet i Sky nu...?
Typ Landa förra året?InlineOla sa:Andra klassiska "hjälpryttaren är minst lika bra som kaptenen"-bataljer jag minns från modern era.
emmer sa:Typ Landa förra året?
[Hjälpryttare i Sky måste vara det tråkigaste jobb man kan ha :-) ]
InlineOla sa:emmer sa:Typ Landa förra året?
Ja typ men sen på slutet när Landa fick chans att köra på egen hand så visade sig Froome vara starkare.
NLC sa:Är det "roligare" att vara stjärna i ett halvbra team vs superdomestique i ett topplag? Bardet, Martin och Pinot verkar t.ex. ha det lite ensamt i täten som kaptener och GC-utmanare.
Det är jag ganska säker på att det är.NLC sa:InlineOla sa:emmer sa:Typ Landa förra året?
Ja typ men sen på slutet när Landa fick chans att köra på egen hand så visade sig Froome vara starkare.
Är det "roligare" att vara stjärna i ett halvbra team vs superdomestique i ett topplag? Bardet, Martin och Pinot verkar t.ex. ha det lite ensamt i täten som kaptener och GC-utmanare.
Gillar du inte disco-fotboll?cookiemonster sa:Så jävla trött på tennisklipp och fotbollsspelare som dansar.
Jag tror att GT får frihet nu, slipper helt hjälpryttarroll, för köra fritt, men Froome har också fri roll, finns inte på världskartan att han får agera hjälpryttare om han inte skulle ligga 30 minuter efter ens, tror jag.InlineOla sa:DT sa:Grymt starkt av Thomas. Spännande rivalitet i Sky nu...?
Ja det kittlar alltid lite extra när hjälpryttaren utmanar kaptenen, tror inte Froome är helt tillfreds med situationen, speciellt inte som han relativt enkelt blev inhämtad igår. Andra klassiska "hjälpryttaren är minst lika bra som kaptenen"-bataljer jag minns från modern era.
1996 Touren: En ung Ullrich är hjälpryttare åt Bjarne, som jag minns det var Ullrich den starkare av dom två i bergen. Slutar tvåa, vinner året efter.
2004 girot: Cunego är betydligt snabbare än kapten Simoni, alla ser det, Cunego vinner girot, Simoni lackar ur och tycker Cunego är osportslig.
2012 Touren. Froome är uppenbart starkare än kapten Wiggins i bergen och vill gärna visa det för alla. Vinner året efter.
emmer sa:Typ Landa förra året?InlineOla sa:Andra klassiska "hjälpryttaren är minst lika bra som kaptenen"-bataljer jag minns från modern era.
Henrik_E sa:Det har väl inte varit en EBH-dag de senaste 3-4 åren. Sagan eller Degen.
1888 sa:Sagan the King!
En Lodenrock från Café Öken.Jeppe_E sa:1888 sa:Sagan the King!
Japp, grymt skicklig. Vad vinner jag?