Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Vid överdosering kan du få ökad hjärtklappning, darrningar och huvudvärk" och det var väl precis det som låg bakom avkörningen.konscious sa:Salbutamolbiverkning?
LeTour sa:3, 2, 1 BONUS …
It’ll be an innovation: from the Grand Départ until and including the 9th stage, 3, 2 and 1 bonus seconds will be awarded to the first three who reach a specific kilometre of the course determined in advance. It will have no incidence however on the points classification.
LeTour sa:… AND 10, 6, 4 EXTRA BONUS
More conventional: 10, 6 and 4 bonus seconds will be taken off the overall times of the first three of each normal stage of the Tour (except for time-trials).
GoranS sa:Ger NLC en chans att idag inte bara gissa rätt segrare utan dessutom slå någon som gissar fel och säger att Kittel tar dagens etapp (utan att ha vare sig koll på åkare eller etapp).
GoranS sa:Nog för att Sylvain har tourrutin, men sannolikheten att han lyckas ta dagens etapp får nog anses vara försvinnande liten.
Och där rök det tipset!GoranS sa:Ger NLC en chans att idag inte bara gissa rätt segrare utan dessutom slå någon som gissar fel och säger att Kittel tar dagens etapp (utan att ha vare sig koll på åkare eller etapp).
GoranS sa:Ger NLC en chans att idag inte bara gissa rätt segrare utan dessutom slå någon som gissar fel och säger att Kittel tar dagens etapp (utan att ha vare sig koll på åkare eller etapp).
Jeppe_E sa:GoranS sa:Ger NLC en chans att idag inte bara gissa rätt segrare utan dessutom slå någon som gissar fel och säger att Kittel tar dagens etapp (utan att ha vare sig koll på åkare eller etapp).
Sagan, efter att ha missat gårdagens spurtuppgörelse.
Jeppe_E sa:GoranS sa:Ger NLC en chans att idag inte bara gissa rätt segrare utan dessutom slå någon som gissar fel och säger att Kittel tar dagens etapp (utan att ha vare sig koll på åkare eller etapp).
Grattis! Jag skulle säga att förutom evig ära och berömmelse (nåväl) så låter väl en niomilakvällstur som ett bra pris givet att vädret i den södra delen av landet är lika fint som i Stockholmstrakten.Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:GoranS sa:Ger NLC en chans att idag inte bara gissa rätt segrare utan dessutom slå någon som gissar fel och säger att Kittel tar dagens etapp (utan att ha vare sig koll på åkare eller etapp).
Yay! Vad vann jag? En 9 mils kvällstur?
GoranS sa:Grattis! Jag skulle säga att förutom evig ära och berömmelse (nåväl) så låter väl en niomilakvällstur som ett bra pris givet att vädret i den södra delen av landet är lika fint som i Stockholmstrakten.Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:GoranS sa:Ger NLC en chans att idag inte bara gissa rätt segrare utan dessutom slå någon som gissar fel och säger att Kittel tar dagens etapp (utan att ha vare sig koll på åkare eller etapp).
Yay! Vad vann jag? En 9 mils kvällstur?
1888 sa:Kollar man på Sagan så är han väldigt sällan inblandad i vurpor när det börjar dra ihop sej inför slutet.
Ja, det där är galet skickligt och han hade ju en någon/några veckor tidigare i MSR också. Men det jag avsåg är mer när det ligger gubbar kors och tvärs över vägen 5-10 m framöver. Där lär tom Sagan behöva stanna om han inte vill cykla över sina kollegor.NLC sa:Like this
GoranS sa:Ja, det där är galet skickligt och han hade ju en någon/några veckor tidigare i MSR också. Men det jag avsåg är mer när det ligger gubbar kors och tvärs över vägen 5-10 m framöver. Där lär tom Sagan behöva stanna om han inte vill cykla över sina kollegor.NLC sa:Like this
Mitt inlägg var inte ett argument för den typen av banor. Vad jag avsåg torde framgå av därpå följande inlägg.Henrik_E sa:Problemet med att försöka helt försäkra att det inte blir några vurpor är att det blir Tour of California av alltihop. En 8 vägbanor bred parkour helt utan kurvor.
Kan du inte posta den där han gör en fantastisk motstyrning också, så kanske vi kan få igång ett bråk om det också. :)NLC sa:Like this
Det skulle vara en syn det! Frågan är bara om den växeln är UCI-godkänd.NLC sa:GoranS sa:Ja, det där är galet skickligt och han hade ju en någon/några veckor tidigare i MSR också. Men det jag avsåg är mer när det ligger gubbar kors och tvärs över vägen 5-10 m framöver. Där lär tom Sagan behöva stanna om han inte vill cykla över sina kollegor.NLC sa:Like this
Nej då, det kommer bli som Moses och Röda Havet. Bara en växeltryckning och gubbarna delar sig vackert åt sidorna för att sen trilla tillbaka när kung Peter har passerat ;-)
Sixten har ju sagt att 1x kommer att vara grejen även inom lvg vad det lider, så där är det väl bara hoppa på det tåget. Finns ju förvisso i klungan idag, men det har väl inte direkt varit någon pangsuccé (se 1x-tråden).tuta sa:Kan du inte posta den där han gör en fantastisk motstyrning också, så kanske vi kan få igång ett bråk om det också. :)NLC sa:Like this
Kanske lite OT men det var ju från TDF-rapporteringen: Hörde på cyclingtips att nu är det lång styrstam, smala styren, sadel fram och korta vevarmar som gäller. Det blir svårare och svårare att hålla sig några år före proffsklungan. :) Kan bara komma på ett par småsaker just nu, men det kanske dyker upp nya saker vad det lider.
Så fel ute alla proffsteamen är...tuta sa:Hörde på cyclingtips att nu är det lång styrstam, smala styren, sadel fram och korta vevarmar som gäller. Det blir svårare och svårare att hålla sig några år före proffsklungan. :)
Vilket är ett skäl att Quickstep kan gå bättre. Sky kommer inte ha något att köra på.GoranS sa:Lite intressant att Sky, Movistar och BMC alla startar bland de fem första lagen.
Henrik_E sa:Vilket är ett skäl att Quickstep kan gå bättre. Sky kommer inte ha något att köra på.GoranS sa:Lite intressant att Sky, Movistar och BMC alla startar bland de fem första lagen.
emmer sa:Undrar vem som blir först med att klaga på hur dåligt det år producerat och hur svårt kan det vara med mellantider? för det funkar ju på skidåkning (och allt vad det brukar vara varje år...) :-)