Tour de France 2018
Henrik_E sa:cavendish fick stryk av så välkända spurtare som Warren Barguil och Egan Bernal. Är han slut?
Han såg direkt vek ut idag. Illa. Särskilt som han är orolig för kontraktsförlängning mmm
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:cavendish fick stryk av så välkända spurtare som Warren Barguil och Egan Bernal. Är han slut?
GoranS sa:Har Cav gjort något värt att nämnas i år eller är det bara en formsvacka? Hittills har han ju varit i stort sett osynlig i touren.
GoranS sa:Kör en chansning på GvA för att jag tycker det vore kul med den gula tröjan först över mållinjen.
Henrik_E sa:Matthews DNS idag.
Dumolin borde vara orolig med tanke på hur hans mage brukar fungera under GT...NLC sa:Henrik_E sa:Matthews DNS idag.
Man hoppas att det inte var något som smittar andra i laget - https://www.cyclingweekly.com/news/...-michael-matthews-abandons-due-illness-386129
Bra koll!DRQ96 sa:GoranS sa:Två i rad. Grattis!DRQ96 sa:Trist att gissa på Gavriria! Men han vinner nog idag...
Vad har du för bud inför morgondagen?
Kommer att krävas lite annan typ av spurtare imorgon tror jag. Hade varit kul att gissa på Colbrelli men det blir Sagan...
GoranS sa:Bra koll!DRQ96 sa:GoranS sa:Två i rad. Grattis!DRQ96 sa:Trist att gissa på Gavriria! Men han vinner nog idag...
Kommer att krävas lite annan typ av spurtare imorgon tror jag. Hade varit kul att gissa på Colbrelli men det blir Sagan...
DRQ96 sa:GoranS sa:Bra koll!DRQ96 sa:GoranS sa:Två i rad. Grattis!DRQ96 sa:Trist att gissa på Gavriria! Men han vinner nog idag...
Tackar! Tre i rad är aldrig fel :)
Mer imponerande i detta sammanhang än i luffarschack.DRQ96 sa:GoranS sa:Bra koll!DRQ96 sa:GoranS sa:Två i rad. Grattis!DRQ96 sa:Trist att gissa på Gavriria! Men han vinner nog idag...
1888 sa:DRQ96 sa:GoranS sa:Bra koll!DRQ96 sa:GoranS sa:Två i rad. Grattis!DRQ96 sa:Trist att gissa på Gavriria! Men han vinner nog idag...
Du behöver inte ha ett vanligt jobb va? ?
GoranS sa:Slänger in Valverde i tipsgrytan för dagens etapp.
Jag ser det snarast som att genom att jag har tippat Valverde så är, enligt Murphys lag, sannolikheten att han vinner i det närmaste noll. Däremot gör du nog helt rätt som tippar GvA. Hade ju honom som mitt tips igår och det skulle ju svida lite extra om han istället skulle gå och vinna idag, vilket (återigen med hänvisning till herr Murphy) bör öka hans chanser dramatiskt. ;-)thomaslundstrom sa:GoranS sa:Slänger in Valverde i tipsgrytan för dagens etapp.
Det var en lågoddsare. Jag håller på GvA.
GoranS sa:Vare sig Peter "Fåglum" Sagan, Julien "Fåglum" Alaphilippe, Alejandro "Fåglum" Valverde, Greg van "Fåglum" Avermaet, Michal "Fåglum" Kwiatkowski eller Philippe "Fåglum" Gilbert? Modigt tips må jag säga ...
Jag ser förvisso herr Murphy mer som en stalker än som en kompis, men ...1888 sa:GoranS sa:Vare sig Peter "Fåglum" Sagan, Julien "Fåglum" Alaphilippe, Alejandro "Fåglum" Valverde, Greg van "Fåglum" Avermaet, Michal "Fåglum" Kwiatkowski eller Philippe "Fåglum" Gilbert? Modigt tips må jag säga ...
Jaha, har din kompis Murpy varit o döpt om alla nu?
Kunde jag ge mej f*n på när jag trodde jag hade
ett stensäkert tips ;)
Bra inledning på tipset, sämre avslutning! ;-)clnr sa:Dan Martin kommer att försöka sig på en hyfsat tidig attack i slutbacken för att försöka ta hem en seger för UAE Team Emirates som inte har vunnit speciellt mycket i år. Dock så täcker Valverde det attackförsöket och ser ut att ta hem det men får se sig slagen av Alaphilippe.
GoranS sa:Bra inledning på tipset, sämre avslutning! ;-)clnr sa:Dan Martin kommer att försöka sig på en hyfsat tidig attack i slutbacken för att försöka ta hem en seger för UAE Team Emirates som inte har vunnit speciellt mycket i år. Dock så täcker Valverde det attackförsöket och ser ut att ta hem det men får se sig slagen av Alaphilippe.