Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Tour de France 2019
Jag köpte TV2:s Tour magasin för en hundring igår.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Å andra sidan skickar de EBH som just kom 12:a i Norska mästerskapen.lundatok sa:Cavendish åkte tydligen av klungan ganska fort under brittiska mästerskapen så han verkar inte vara i toppform.
Vilka två tänker du på då? Ludvigsson kör inte touren och varken Riwal eller Israel Cycling Academy är väl inbjudna.Luktapåblommorna sa:Danskarna är tydligen bra på att cykla. Rekord i år med nio cyklister. Är det en tillfällighet eller gör de något rätt, med tanke på att Sverige är dubbelt så stort och vi har två cyklister som startar? https://m.feltet.dk/nyheder/danmark_saetter_ny_tour-rekord/
psaaf sa:Vilka två tänker du på då? Ludvigsson kör inte touren och varken Riwal eller Israel Cycling Academy är väl inbjudna.Luktapåblommorna sa:Danskarna är tydligen bra på att cykla. Rekord i år med nio cyklister. Är det en tillfällighet eller gör de något rätt, med tanke på att Sverige är dubbelt så stort och vi har två cyklister som startar? https://m.feltet.dk/nyheder/danmark_saetter_ny_tour-rekord/
Men kul för danskarna som gör det otroligt bra.
Miss Lycka 2.0 sa:Klas och Mattias ska vara med.
Det tror jag med (baserat på hur han gjorde slarvsylta av övriga på SM för två dagars sedan och sen av övriga inkl mig själv idag på kortbaneSM).Manurhin2 sa:Om några år kör Lucas.
M
Lejon sa:Det tror jag med (baserat på hur han gjorde slarvsylta av övriga på SM för två dagars sedan och sen av övriga inkl mig själv idag på kortbaneSM).Manurhin2 sa:Om några år kör Lucas.
M
Startade helt värdelöst men det tog sig efterhand, kändes bra på slutet ända tills jag låg underst i högen av cyklister i första vänsterkurvan med knappt tre varv kvar. En kille översatsade rejält och pajjade dagen för mig och rätt många till. Kändes som att jag hade ben nog för att spurta om tredjeplatsen, men då måste man låta bli att vurpa...Manurhin2 sa:Lejon sa:Det tror jag med (baserat på hur han gjorde slarvsylta av övriga på SM för två dagars sedan och sen av övriga inkl mig själv idag på kortbaneSM).Manurhin2 sa:Om några år kör Lucas.
M
Tycker du gjorde riktigt bra ifrån dig, va väl uppe på 5e mot slutet.
Blev du inblandad i kraschen?
Bra kört oavsett ??
M
Följde nr 59 under din framfart under loppet. Kul att följa uppkörningen från ca 40:e till topp 5 med knappt ett varv kvar.Lejon sa:Startade helt värdelöst men det tog sig efterhand, kändes bra på slutet ända tills jag låg underst i högen av cyklister i första vänsterkurvan med knappt tre varv kvar. En kille översatsade rejält och pajjade dagen för mig och rätt många till. Kändes som att jag hade ben nog för att spurta om tredjeplatsen, men då måste man låta bli att vurpa...Manurhin2 sa:Lejon sa:Det tror jag med (baserat på hur han gjorde slarvsylta av övriga på SM för två dagars sedan och sen av övriga inkl mig själv idag på kortbaneSM).Manurhin2 sa:Om några år kör Lucas.
M
Tycker du gjorde riktigt bra ifrån dig, va väl uppe på 5e mot slutet.
Blev du inblandad i kraschen?
Bra kört oavsett ??
M
Men de två i täten var onekligen i en klass för sig idag.
Att han får fortsätta är ett mysterium. Har han några rätt under ett lopp?Miss Lycka 2.0 sa:Med tanke på att deras stjärnkommentator Ola Bränholm inte ens visste var mållinjen låg på kortbane-SM så blir det som vanligt skit.
Drosa sa:Skulle man inte kunna tänka sig att köra tdf under en dryg 2 månaders period då man kan tycka att det är en tuff sport där atleterna behöver vila 3 till 4 dagar mellan de tuffa loppen. Och så kan pressen anal ysera varenda atlets tillstånd i några dagar och hur lagen tänker om taktiken, presskonferenser där man gråter ut om att x armbågade mig under etapp 17 eller att någon var elak eller kommisarien tog ett felbeslut som var orättvisst och så vidare och så vidare tills man spyr på skiten. Och så ska svt och radio"sporten" skicka ner varenda reporter de har och älta varenda litet skavsår eller finne i röven som någon kan tänkas ha.
Frågor på det?
Bama sa:I år hann loppet inte ens börja innan happy började klaga på kommentatorerna och Miss Lycka började promota grötätarna. Det börjar bli lite tröttsamt nu.
Oj, där har vi en uppgift på samma nivå som att avgöra om P=NP, hitta ett generellt botemedel för alla cancervarianter eller få Trump att sluta twittra.Manurhin2 sa:Bama sa:I år hann loppet inte ens börja innan happy började klaga på kommentatorerna och Miss Lycka började promota grötätarna. Det börjar bli lite tröttsamt nu.
Undrar när det kommer tv som processar översättning från skånska och danska till svenska direkt ?
M
Verkar som att 24%-biten är asfalt:Henrik_E sa:Aldrig för tidigt att starta tråden. Tour de France 2019 kommer innehålla en 24% grusväg upp till bergsmålgången på Planches des Belles Filles enligt inrng.
gabbeon sa:Svt förklarar allt inför TdF: https://www.svt.se/sport/cykel/allt-infor-tour-de-france
Nu ska ni inte vara såna. Det finns säkert de som kan lära sig mkt där, Ola t.ex.Slickslack sa:gabbeon sa:Svt förklarar allt inför TdF: https://www.svt.se/sport/cykel/allt-infor-tour-de-france
Fantastiskt! Nu behöver man ju knappt kolla på det.