Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lundatok sa:Vill tipsa om The Secret Pro's Tour de France newsletterfrån cyclingtips, lite roliga anekdoter.
GoranS sa:Kantvind.
I underhållningshänseende, absolut. Sen gillar jag berg och bergscykling bättre än plattkörning som inspiration för eget cyklande.DT sa:GoranS sa:Kantvind.
Attans, jag älskar när det spricker av i kantvinden men såg bara sista 10 minuterna idag. En rejäl kantvindskörning kan vara roligare än ett HC-berg att titta på! :-)
weldion sa:Är Sagan dåligt coachad?
Der Kaiser sa:Det borde vara dags att filma från drönare. Det har ju även hänt olyckor pga motorcyklarna.
Naturligtvis är det hans fel. Han skulle inte ha legat där utan ett par meter längre fram. Kan ju vems om helst se att det var osmart att ligga där. ;-)Bama sa:Landa tappar alltid tid första veckan men den här gången var det inte hans fel. Han satt med i första klungan när han åkte på en hockeytackling och flög ner i diket.
https://twitter.com/CiclismoaTope12/status/1150793862614605829
Col de l'Iseran i morse. Om 10 dagar passerar touren där.
GoranS sa:Kantvind.
GoranS sa:Skandal: Deceuninck-Quickstep går över till elcyklar! http://www.cyclingnews.com/news/dec...oad-bikes-on-tour-de-france-rest-day-gallery/
Ja, det var ju det jag sa. ;-)saarela sa:GoranS sa:Skandal: Deceuninck-Quickstep går över till elcyklar! http://www.cyclingnews.com/news/dec...oad-bikes-on-tour-de-france-rest-day-gallery/
Reklam kallas det
En internetcyklist vilar aldrig.Manurhin2 sa:Hallå, det är vilodag även för internetcyklister ;-)
M
När du nämner det så är vi fruktansvärt uthålliga, inte ens vilodag. ?GoranS sa:En internetcyklist vilar aldrig.Manurhin2 sa:Hallå, det är vilodag även för internetcyklister ;-)
M
Uppenbarligen!NLC sa:Är det Calebs tur idag?
Skulle ju tekniskt sett kunna hävda att jag hade rätt även om det ju inte direkt var så jag menade.GoranS sa:Säger nr 2 för Dylan.
GoranS sa:Uppenbarligen!NLC sa:Är det Calebs tur idag?
marr sa:Sagan! :p
1888 sa:marr sa:Sagan! :p
Han verkar sakna det allra sista i år.
Visst, med i toppen i alla spurter och en vinst....
1888 sa:marr sa:Sagan! :p
Han verkar sakna det allra sista i år.
Visst, med i toppen i alla spurter och en vinst....
Alex Supertramp sa:Ja, härlig målfotoseger - men nu ser vi fram emot bergen, så att touren kan börja på riktigt. Gatorade och nyladdad padda i ryggan, och sen cykeln mot stranden. Tjejen får ta biran och brassestolen i bilen. Sov gott.
InlineOla sa:Alex Supertramp sa:Ja, härlig målfotoseger - men nu ser vi fram emot bergen, så att touren kan börja på riktigt. Gatorade och nyladdad padda i ryggan, och sen cykeln mot stranden. Tjejen får ta biran och brassestolen i bilen. Sov gott.
Fattar inte riktigt det där snacket om vi väntar på att dom ska komma till bergen så det kan börja på riktigt, Adamson Vacchi va inne på samma sak. Räknas inte etappen för en vecka sen som bergsetapp eller är det nåt annat jag missat?
NLC sa:Den var visserligen en bergsetapp men inte en etapp i bergen