torsten-var-namnet
Aktiv medlem
Tour de France 2021
Kul med en rejäl utbrytning, den kanske håller!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
2minuter känns lite klent, men man kan ju hoppas! Det är dock verkligen massa åkstarka gubbar i utbrytningen måste jag säga.Kul med en rejäl utbrytning, den kanske håller!
Bara alla kör med regndäck och skärmar så är jag nöjd :-)
De kan omöjligt krascha enär de både har regndäck och skärmar.
Kräver de regndäck och skärmar?
Nä, rejäla skärmar och regndäck skyddar utmärkt mot fans med skyltar. Det har jag läst.
Satan vilken vurpa!
De hade nog inga skärmar eller regndäck…
Jag har läst att ett beror på avsaknad av skärmar och regndäck. Det är iaf pga att det är racing på smala vägar med refuger, rondeller, stolpar + ANNAT
Jag är ingen siare, men jag misstänker att det kommer att fortsätta.Jorusåatte....
Du kanske missade en tråd för nån månad sedan där ett par ”experter” drev en tes…Jorusåatte....
Fast det var inte ett par "experter" som drev en tes. En person ställde frågor om säkerhet inom cykling. Några svarade med fysikaliska realiteter (bla att bättre sikt är bättre än dålig sikt, och att regndäck ger bättre grepp i regn). Några andra ville inte alls diskutera säkerhet (eller fysikaliska realiteter).Du kanske missade en tråd för nån månad sedan där ett par ”experter” drev en tes…
Vad är det för fråga? Är förvånad att inte fler har med sig en lama på TdF. Finns inget trevligare supporterdjur.Vem tar med sig en lama på TdF?
Vi vill nog mest att UCI ska vara konsekventa, dvs reagera likadant oavsett vem som gör vad i spurten.Men nu får ni ge er .
Är ju inte knypplingsmästerskapen.
Får ju kolla på zwift istl om man tycker det är läskigt med cykeltävlingar irl .
Samtidigt har alltid lagtävlingen varit viktig för Movistar.Movistar pacear tillbaka Carapaz.... Undra varför.
Samtidigt har alltid lagtävlingen varit viktig för Movistar.
WvA vinner aldrig .Så vad tror ni, har JV övergett tankarna på att Roglic ska slåss för totalen?
WvA brukar ju även göra bra ifrån sig även i klättringarna.
Tvivlar på att PR har det som krävs, jag tror vurpan sabbade chanserna han hade.WvA vinner aldrig .
Han behövde väl inte titta för att veta att MvdP var där!?Tog ett tag innan WvA tittade bakåt och fick se MvdP. :)
Ja det resulterade bara i en massa extra slösad energi inför första bergsetappen...Fan vad surt för Carapaz
Något vill dom väl vinna trots allt.Absolut mest korkade laget. Fy fan vad jag ogillar dom.
Nejdå, och den tråden känns utmärkt att debattera skärmar och däck i.Du kanske missade en tråd för nån månad sedan där ett par ”experter” drev en tes…
Om inte Pogacar exploderar som Yates i Girot för något år sedan lär han svepa hem det här, om han fortsätter som han gör nu. Ruskigt starkt han kör!Ska det avgöras redan idag?
Han fullständigt krossar ju idag.Kändes redan före dagens etapp som att det inte fanns några utmanare till Pogacar o nu känns det väl ännu mer så.
Var är moviestar idag?
Tänkte just samma sak. Satan i helvete som han köttade.Vi kan stänga den här tråden för i år nu .
O frågan är om det är någon idé att öppna en ny till nästa år , eller vem ska kunna utmana närmsta åren :)
Var är moviestar idag?
2 veckor kvar mycket kan fortfarande hända. Hoppas de andra inte lägger sig platt utan försöker.Andra året i rad som Pogi vinner trots svag support.
Bernal kanske? Eller en okrashad Roglic?Vi kan stänga den här tråden för i år nu .
O frågan är om det är någon idé att öppna en ny till nästa år , eller vem ska kunna utmana närmsta åren :)
Hoppas verkligen inte det ligger något i detta, det vore riktigt tråkigt!Hör hur GCN börjar jämföra honom med Lans armstarke, om man inte hört varningsklockorna ringa förr så kan man inte undgå dem nu.