me.I.am
Aktiv medlem
Tour de France, 2024
Julien Bernard Lidl-Trek, böter 200CHF för att han stannade till, och bl.a. kysste sin fru, under dagens tempoetapp. Lite löjligt kanske va?
Hans älskarinna som anmälde honom?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Julien Bernard Lidl-Trek, böter 200CHF för att han stannade till, och bl.a. kysste sin fru, under dagens tempoetapp. Lite löjligt kanske va?
Enligt etiketterna i Discovery plus- streamen var det i alla fall ett "magiskt ögonblick".Hans älskarinna som anmälde honom?
Kantvindsetappen för några år sen när Cav spurtande täppte lucka på egen hand för att gå med de 5-6 som gått loss och sen vinna etappen...ren klass i mina ögon o väldigt få om ens någon annan hade klarat den manövern då.
Pogacar kan trycka mer W/kg under lång tid än de andra, utom Vingegaard i form. Cavendish kunde under kort tid trycka mer W/frontarea än de andra under många år. Vet inte varför den ena egenskapen sätts före den andra. Dom tränar (tränade) nog ungefär lika mycket. Att vinna spurter kräver dessutom en väldig teknik o förmåga att placera sig rätt o läsa omgivningen. Betydligt mer teknik, känsla för rejset och tajming än det krävs att cykla ifrån svagare motståndare på ett tempolopp eller vid 10% uppförslut.
Jag håller med om att det finns cyklister som är mer allround, men man ska inte förringa
Ofranskt!Julien Bernard Lidl-Trek, böter 200CHF för att han stannade till, och bl.a. kysste sin fru, under dagens tempoetapp. Lite löjligt kanske va?
"for inappropriate behavior during the time trial and for damaging the reputation of the sport.". Verkligen!
Spricka i skulderbladet enligt dansk media.Ingen mer Mads Pedersen. Lider av sviterna från vurpan på etapp 5. Kommer inte till start idag utan bryter TDF.
Ja, och han siktar väl främst på att plocka all bergspris.Antagligen inte. Men vem vet med honom. Men det vore en extrem sensation om det höll. Har ju varit loss sedan starten.
Ser ut så. Distansen blir bara mindre och mindre.Nu är det 5min med 7mil kvar...Då är det väl kört, kommer inte att hålla.
Fin artikel, som gick att läsa utan abb.Är gissningsvis bakom betalvägg men ni som inte har DN kan ju i alla fall glädja er åt att Cav föräras en egen artikel i Sveriges största morgontidning
![]()
Cyklingens Usain Bolt skrev historia i touren – mot alla odds
Mark Cavendish brokiga karriär kan bäst liknas med en bergsetapp i de franska Alperna – blod, svett, tårar och ständiga uppförsbackar.www.dn.se
Är gissningsvis bakom betalvägg men ni som inte har DN kan ju i alla fall glädja er åt att Cav föräras en egen artikel i Sveriges största morgontidning
![]()
Cyklingens Usain Bolt skrev historia i touren – mot alla odds
Mark Cavendish brokiga karriär kan bäst liknas med en bergsetapp i de franska Alperna – blod, svett, tårar och ständiga uppförsbackar.www.dn.se
Ja va skum koppling .. ?Fin artikel, men "cyklingens Usain Bolt" stör mig orimligt mycket. Han är cyklingens Mark Cavendish och ingenting annat.
Gissar på att artikelförfattare och rubriksättare inte är samma person.Ja va skum koppling .. ?
Båda öbor ..;)
Lite onödigt lång bara ? ?Yes, kort-kort leopardklänning !
Tack för den, har sår i öronen av Vacchi.?Har du kollat den lilla språkväljaren längst ner till höger?
De svenske har inte gåttt igång än.
Lägre än vad slica tryckerDet pratas om låga däcktryck idag, men jag tycker ändå att 4.1-4.6 bar låter högt. Cyklisterna är ju inte så speciellt tunga av sig.
Hem och öva.Haha...haha...vilken pajasetapp, tror gruspartiet får kritik...eller kan de inte cykla?