Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Remco måste ändå lyft sin uppförscykling?
CovidVad har hänt med pidcock?
Covid tror jag det var...Vad har hänt med pidcock?
Visst gjorde JV ett grymt andratempo i fjol, men ska han vinna hela touren krävs nog att han minskar avståndet till Pogi en hel del innan tempot. Och som det ser ut nu så krävs väl antingen rejält vikande form på Pogi sista veckan, en dålig dag, vurpa/skada/sjukdom eller att han får tokfeeling/hybris och satsar på på att soloköra över tre berg på fredag eller lördag.Eller ett bra tempo från JV. Bara att plocka fram stykninet och cognacen.
Vingegaard får väl satsa på girot istället i så fall. Där brukar det ju kunna finnas stigningar med högre snittlutning än på touren.Ja fast sen planade det ut, hade det varit brant hela vägen.
Vingen brukar bara sega sig ikapp och jag tror det blev för lättåkt för att han skulle dra sig tillbaka. Samtidigt ryckte väl TP mer än alla förväntade sig.
Är det bara jag som läser in en viss bitterhet och anklagande? "Jag gör mitt livs bästa lopp - 'pan y agua' - och tappar över en minut.
lanternerouge.com
Pog gjorde just den bästa klättringen av en cyklist någonsin w/kg dopade åkare inräknat.
De här två uttalandena har mer med varandra att göra än man tror. När man säger att doping ger bättre återhämtning så är det inte bara för träning, men en indikator brukar även vara hur snabbt utövare återhämtar sig från skador.Fantastisk ändå att göra sin livs prestation efter att ha nästan ha blivit en invalid i en krasch drygt tre månader tidigare
Min kommentar var mer att det kändes att det var första gången på flera år som omertá ruckas. Det var ju även utbrytarna som sa att det inte kändes som de höll på med samma sport.Kul att se men TdF 2024 känns lite som religion nu svårt att tro på.
Men vad f-n, finns det ingen separat tråd där folk kan få utlopp för sina perversa fantasifulla dopingfantasier istället för att besudla denna tråd?De här två uttalandena har mer med varandra att göra än man tror. När man säger att doping ger bättre återhämtning så är det inte bara för träning, men en indikator brukar även vara hur snabbt utövare återhämtar sig från skador.
Det är väl mer ett konstaterande att han gör sitt bästa lopp och blir ändå med lätthet frånåkt.Är det bara jag som läser in en viss bitterhet och anklagande? "Jag gör mitt livs bästa lopp - 'pan y agua' - och tappar över en minut."
Hur då?Nu får laget verkligen slipa på taktiken om Jonas ska kunna vända på det här.
Nänänä...min plan skickar jag direkt till Team Vismas sportdirektör. Vore pinsamt om jag skrev här och fördärvade för laget.Hur då?
Taget!Nänänä...min plan skickar jag direkt till Team Vismas sportdirektör. Vore pinsamt om jag skrev här och fördärvade för laget.
@Micke S hur mycket BS är det i det där påståendet?
“There’s been a massive change in energy intakes in the last five or six years,” Ineos Grenadiers nutritionist Aitor Viribay Morales told Velo. “Riders are able to eat so many carbohydrates on the bike now, almost twice as much as before. That’s impacting massively on performance, but also recovery and adaptations from day to day.
“It’s one of the biggest reasons why cyclists are producing such high power, for so long, and how they are reproducing it day to day.”
När jag läste protokollet stod det Barilla No 5, med det hemliga "mammas tomatsås". Antar att solmogna tomater i da shit!Vilket påstående?
Att det petas mer kolisar än någonsin tillsammans med väldigt utarbetade återhämtningsprotokoll, i vissa fall ketoner som tillskott för återhämtningen samt noga utstuderade menyer för cyklisterna som är individuellt anpassade utefter cyklisternas energiuttag på etapperna osv.är ingen hemlighet. (Gäller de stora lagen som har budgeten och några av världens främsta forskare inom området som konsulter).