Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Verkar banne mig så. Ruggigt starkt kört av polskan efter att hon blev attackerad i Glandon!Vinner hon med 4 sek?
Ja, just det de gjorde.SD Worx söp bort totalsegern häromdan alltså.
Alltid svårt att spekulera i vad som hade hänt om läget varit annorlunda, men nog talar det för att man faktiskt inte ska slänga bort sekunder i onödan på att inte hjälpa en GC-åkare med mkt klara vinstchanser.Otroligt!
Tänk om Vollering fått lite hjälp när hon hamnat efter? 4s hade de nog kunnat hittat om de grävt lite djupt.
Grymt och modigt kört vart fall!
Känns överlag som att Realini kan ha en del outnyttjad potential då det verkar vara svårt att frambringa ram och delar i rätt storlek för henne.Funderar f.ö. på om Realini kunde tjäna lite vikt på cykeln genom att kapa av bakre halvan av sadeln. I alla fall uppför verkar hon inte alls utnyttja den delen av sadeln. Sen är väl kanske cykeln redan så lätt att det inte spelar ngn roll med tanke på 6,8 kg-regeln.
Har sett en betydligt kortare kvinna sitta, i mina ögon, klart bättre på en cykel så det borde gå att få fram utrustning som skulle göra att Realini inte ser så avig ut på cykeln om viljan fanns. Min fundering är att hon trots dess synbara avighet gillar den där positionen.Känns överlag som att Realini kan ha en del outnyttjad potential då det verkar vara svårt att frambringa ram och delar i rätt storlek för henne.
Minsta marginalen någonsin stod det på text-tv igår.Vinner hon med 4 sek?
Förloppet var ungefär följande med nolltidpunkten = då hon gick i backen:Vollering gav bort segern ganska väl själv efter vurpan . Stod där och åmade sig över minuten istl för att hoppa på cykeln igen . Hon va nästan sist upp på cykeln fast hon va den ända av tjejerna som hade bråttom efter vurpan.
Eller break i OSÅma sig vinner man inga lopp på.
Eller break i OS
Ser det som ett sundhetstecken att jag inte sett dessa memes.Vem visste ens att break var en gren i OS innan memen började dyka upp.