Tour de France 2025

Tour de France 2025
På tal om cykelmode och kit/tröjor.. det märks verkligen att lagens jackor ofta är en efterkonstruktion. 99% antingen skär sig mot bibsen eller ser ut som alla andra utan identifikation. Tråkigt då cykel ska vara en annars ganska elegant och ”snygg” sport.

Tour de France 2025
Inte så noga när det kommer till stavningen av Shumano.
IMG_9205.webp

SHUUUUUUUURMANO!

Tour de France 2025
Var det kisspaus eller var det ett icke-proffs som smugit sig in i klungan som behövde stanna till för att få av sig jackan? Mitt i en slakmota uppför också.

Tour de France 2025
Inte riktigt Nibali-klass på den flaskan av Uno-X, men nog borde det beivras att man så uppenbart får draghjälp av teambilen när man hamnat efter (och dessutom ligger precis bakom kommissarien).

Tour de France 2025
Inte riktigt Nibali-klass på den flaskan av Uno-X, men nog borde det beivras att man så uppenbart får draghjälp av teambilen när man hamnat efter (och dessutom ligger precis bakom kommissarien).
Hur är det nu med sånt här nu när dom infört gula kort osv. Får man dessa direkt eller först efter racet? Om man inte gjort något sjukt uppenbart regelbrott då.

Tour de France 2025
Vilket jäkla lifehack! Funkar toppen, och tål att återpostas.
Tack, men visst måste det vara någon bug? Kollade idag på samma android TV, inga avbrott! Sista timmen via mobilen - reklam! (hacket funkar). Har varit så av och till under året, tex de tre första etapperna på Girot, dag ett på Dauphine, sedan helt reklamfritt. Finns säkert någon mer strömningskunnig happyit som vet hur algoritmerna funkar. Men, vi som vet missar inget, blir bara irriterade😉

Tour de France 2025
Pga anledning har jag inte sett en meter av touren än men idag kan jag titta. Då är det en platt etapp utan spänning som inte ens startar som den ska…… i regn…..

My luck.

Tillbaka
Topp