Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I vilket avseende menar du?Är nästan förvånad att den klarat sig genom UCI:s regelverk.
Den är så ful att jag hade också förväntat mig att UCI skulle hittat på en regel som på nåt sätt diskvalificerade den. UCI brukar ju gärna hitta på regler som motarbetar nya påfund.I vilket avseende menar du?
Ska säga att det var ett svagt minne som poppade upp men har inte UCI något regelverk för hur en cykelram får se ut, för att "skydda sportens estetik" typ.I vilket avseende menar du?
Ja, förutom ooms (som älskar Brynäs, skriver om bandy i hockeytråden och dessutom avskyr snabbgrupper i Vätternrundan) så tycker jag alla är värda en andra chans.Nej, det är förstås helt ok att blocka mig om du vill. Jag tar inte illa vid mig. Känner dig ju inte ens.
Personligen tycker jag det är konstigt att blocka personer då det är som att säga att den personen aldrig kommer att säga något av intresse och jag tror i grunden att alla kan bidra med något.
Asså....Colnago kunde ju haft en supersuccé och sålt massvis med hojar tack vare Pogacar, om de bara fått till något som sett hyfsat ut. Hade inte behövt vara jättesnyggt, bara hyfsad. Men den där bastarden väcker noll habegär hur snabbt någon än cyklar på den. Nästan lika ful som Cervelos S5.Dissade ju Pogis Colnago tidigare i tråden, men den klär ju sig mycket bättre i svart än vitt. Eller är de ba fotot som gör att man missar sadelstolpens placering o styrstammen?
Gillar oxå Simmons menVill gilla Cpt America, Quinn Simmons. Men han är tydligen en rätt oskön MAGA snubbe.
Han var också bitter på att hålla på o köra in attacker för nåt spurtpris Milan aldrig skulle vinna ändå.Gillar oxå Simmons men
Däremot va han väl lite bitter på Wellens ryck o påstod väl att "han nyttjade tillfället med motorcykeln" ish
Sorry att jag tyckte att han liknade dig...Vill gilla Cpt America, Quinn Simmons. Men han är tydligen en rätt oskön MAGA snubbe.
Hoppas att Pogacar visar vart skåpet ska stå idag![]()
45:46 alltsåVisa bilaga 781668
Här är väl tiderna han skall slå
Kanske är konservativ och tråkig men jag får erkänna att jag hoppas vi slipper se någon löpning idag, både bland cyklister och åskådare. Det senare lär det dock tyvärr vara låg sannolikhet för.Nämen den här är väl värd att titta på igen, som lite förspel till dagens klättring.
Vi kör i samma lag så jag håller stenhårt på honomJa, med tanke på Pogacars utveckling sedan ca 2023 (då han verkar fått nog av att förlora) är väl precis allt möjligt, man har upphört att förvånas även om man självklart imponeras.![]()
Kör du för UAE?
Han har dumpat Enervit alltså? (eller de honom)
@Manurhin2 har många strängar på sin lyraTrodde det krävdes att man var oljeschejk
På Värmlänska metyder det överstrukna:Kör du för UAE?
Trodde det krävdes att man var oljeschejk och pytsade in några millar för att få vara med i deras gubblag.
Healy provar ju nu att gå med i utbrytning.Undrar hur top10 kommer se it efter idag.
Healy lär få slita om han ska behålla sin plats
Får jag gissa fritt så slår han rekordet med minst 3 minuter idag. Självklart endast pga hård träning och mycket makaroner!Visa bilaga 781668
Här är väl tiderna han skall slå
Att han var avstängd av sitt eget lag är väl mer cykling än politik, tycker jag i alla fall.App, app, inget politiksnack nu så att tråden riskerar stängas.![]()
Att vara "MAGA snubbe" är i mitt tycke ett uttalande med tydlig politikkoppling.Att han var avstängd av sitt eget lag är väl mer cykling än politik, tycker jag i alla fall.
Om klockan tickar uppåt fortsatt och någon har pigga ben finns nog chansen,Hm, börjar bli skaplig lucka nu. Kan någon utbrytare ändå ha chansen idag?