Tour d'Ötzi XL den 18/12

Tour d'Ötzi XL den 18/12
Varför flytta när man helt enkelt bara kan förlänga den lite grann? Helt övertygad om att misärfaktorn på en BPB (=Barkarby-Polcirkeln-Barkarby) i december skulle bli rätt hög.

Tour d'Ötzi XL den 18/12
Tour d'Ötzi XL den 18/12
Fast om ni ska köra det söderut kanske det är bättre att kalla det Tour de Niord eller något dylikt för att indikera karaktären på misären!?

Tour d'Ötzi XL den 18/12
IngvarW sa:
bigmollo sa:
Kortversionen ser ut att bli den 7:e januari.

Jag kommer men bara om det är snö

Ja va fan - jag är på. Har inga ursäkter att vara inne i stugvärmen och käka pepparkakor om man kan cykla i snöstorm på en tung cykel utrustad med tungrullade dubbdäck tillsammans med andra lika småknäppa kissluktande gubbstruttar! Det låter lockande!

?

Tour d'Ötzi XL den 18/12
Förvirrande! Varför inte starta en ny tråd för varje år och ev länka till föregående år för att beskriva historien?
Ni får gärna köra TdÖ 18/12 men räkna inte med följebil och Jäger i Bålsta.

Tour d'Ötzi XL den 18/12
Precis; tack Vic! Glöm denna tråd och häng med på fjärdebrunns runda den 9/12 2016 istället! Se Vics länk.

Kul att du ställa upp med jäger igen Gurra ;-)

Tour d'Ötzi XL den 18/12
kitzblitz sa:
Precis; tack Vic! Glöm denna tråd och häng med på fjärdebrunns runda den 9/12 2016 istället! Se Vics länk.

Kul att du ställa upp med jäger igen Gurra ;-)

Eftersom inte det inte handlar om 18/12 2016 utan 9/12 så har jag redan meddelat att jag är på julfest hos Canyon Tyskland den helgen = ingen följebil eller Jäger via min försorg.

Tillbaka
Topp