Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Att ta cykeln på pendeln till Älvsjö borde väl lindra missnöjet ngt?mhenry sa:jag måste ju cykla tillbaka till Mälarhöjden. Något missnöjd med det hehe
+1solstina sa:Snyggt jobbat!
HåkanC sa:Att ta cykeln på pendeln till Älvsjö borde väl lindra missnöjet ngt?mhenry sa:jag måste ju cykla tillbaka till Mälarhöjden. Något missnöjd med det hehe
+1solstina sa:Snyggt jobbat!
/Håkan
Är det före eller efter loppet? Ni ser ju helt opåverkade ut. ;-)kitzblitz sa:Öl är gott :-)
GoranS sa:Är det före eller efter loppet? Ni ser ju helt opåverkade ut. ;-)kitzblitz sa:Öl är gott :-)
kitzblitz sa:Öl är gott :-)
kitzblitz sa:Öl är gott :-)
welovewei sa:Grymt och imponerade!!
Vem åker den beiga stålcykeln?
GoranS sa:Bra jobbat!
Att ta pendeln är väl lite blekt?! Då blir det ju inte helt runt Mälaren.
Vänta lite... Ny har cyklat 35 mil i pissväder i december UTAN skivbromsar?!?! Hur är det möjligt?? Jag har läst på här på happy att man inte kan använda fälgbroms efter 31 augusti, för då har man noll bromsverkan och fälgarna slipas ner till stoft vid en tur till affären.kitzblitz sa:Öl är gott :-)
Du hade väl jägern innanför västen? Och den drack vi ju upp i Bålsta.kitzblitz sa:Inte konstigt att jag var långsam uppför - vilken tjockis jag ser ut som (är)!
Petert sa:Eftersom ni är vakna kan jag passa på att fråga hur blöta ni var. Helt genomblött.
Frös ni? Inte så mycket under cyklingen, men åtminstone jag skakade mycket i slutet av de flesta stopps.
Ungefär hur mycket plågade ni er? Inte, det var kul med trevlig sällskap :-)
Grattis! Du är nu direktanmäld till samtliga Ötzis t.o.m. 2030.Hasse#7 sa:Starkt jobbat! Hårda som stål. Det är väl lugnt att skriva i tråden nu?
kitzblitz sa:Se svaren nedan.
Petert sa:Eftersom ni är vakna kan jag passa på att fråga hur blöta ni var. Helt genomblött.
Frös ni? Inte så mycket under cyklingen, men åtminstone jag skakade mycket i slutet av de flesta stopps.
kitzblitz sa:Jag hann tänka under några (förvisso få, korta, långsamma) förningar att den kyliga, blöta blåsten i ansiktet var rätt skönt och uppiggande.
Lars Vilks sa:Vänta lite... Ny har cyklat 35 mil i pissväder i december UTAN skivbromsar?!?! Hur är det möjligt?? Jag har läst på här på happy att man inte kan använda fälgbroms efter 31 augusti, för då har man noll bromsverkan och fälgarna slipas ner till stoft vid en tur till affären.kitzblitz sa:Öl är gott :-)
Hela den här turen verkar vara Fake News.
Petert sa:kitzblitz sa:Se svaren nedan.
Mmm, jag kunde tänka mig att det var så det var. Stålmannamässigt.
mhenry sa:Jag tog på mig regnkläder efter Södertälje. Det gjorde ingen annan. Helt obegripligt med tanke på hur mycket det regnade. I Eskilstuna, dvs. 8 mil senare, slängde de på regnjackor efter stoppet. Utom Toni då som inte hade med nån ...
Jag hade vattentäta vinterskor, regnjacka med huva, överdragshandskar och rain legs. De andra hade som sagt på sin höjd regnjackor. Jag känner mig lite mesig så här i efterhand. Jag frös inte så mycket och kände mig inte så blöt. Fast kläderna visade sig vara genomsura när jag hängde upp dem efteråt.