Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+2GoranS sa:Välförtjänt måltid!
Just varit nere och handlat. 2x6 min promenad räckte för mig i detta väder så respekt på att ha cyklat till Uppsala. ;-)andersson.n sa:Cyklade Bagarmossen - Uppsala idag, det var döden i det här vädret. Vilket uppenbarligen inte är i närheten av vad ni har gjort, massivt med respekt! :)
GoranS sa:Just varit nere och handlat. 2x6 min promenad räckte för mig i detta väder så respekt på att ha cyklat till Uppsala. ;-)andersson.n sa:Cyklade Bagarmossen - Uppsala idag, det var döden i det här vädret. Vilket uppenbarligen inte är i närheten av vad ni har gjort, massivt med respekt! :)
Skandal! När de äntligen får in något högkvalitativt plockar de bort det. Läge att skapa en tittarstorm (=två personer ringer till ABoch gnäller)?JLarsson sa:Vekar dessvärre som att Svt avpublicerat inslagen från den 13e :(
GoranS sa:Skandal! När de äntligen får in något högkvalitativt plockar de bort det. Läge att skapa en tittarstorm (=två personer ringer till ABoch gnäller)?JLarsson sa:Vekar dessvärre som att Svt avpublicerat inslagen från den 13e :(
GoranS sa:Vem ska de få in istället för Blom? Behöver ju vara någon allmänt känd och med någon form av cykelanknytning.
Kan funka.NLC sa:GoranS sa:Vem ska de få in istället för Blom? Behöver ju vara någon allmänt känd och med någon form av cykelanknytning.
Måns Möller?
Bra skrivet och jobbat.MrMoreau sa:Här kommer en liten RR från vår eminenta reseledare...
http://www.sumocycling.se/2019/12/16/sumo-and-friends-goes-otzi-xl/
Kul att läsa en välskriven och genomblöt RR! Misärväder delux är kanske inte en överdrift??MrMoreau sa:Här kommer en liten RR från vår eminenta reseledare...
http://www.sumocycling.se/2019/12/16/sumo-and-friends-goes-otzi-xl/
Hoppas, hoppas nästa helg sen är det kört p.g.a arbete.
Ser fram emot Ötzi XXL-RR:en!Surt att missa det här. Har flyttat och sjön här i krokarna har betydligt större omkrets än Mälaren. Eller ja, bara dryga 40 mil, nu när jag kollar. Det är ju fullt genomförbart!
Om ingenting mera händer så cyklar jag nästa fredag men startar hemifrån.
En masstart (nåja) från en krog i Barkarby känner jag inte för men vill någon haka på en vägsnigel på fredag kväll så....
Vädret ser bäst ut på fredag också, inga minusgrader men förmodligen regn hela vägen. En start på lördag ser lite för fin ut.Så du kör den 11/12? Damn - inget i kalendern just nu som förhindrar det!
Upplägget låter klokt. Snigel är även min ambitionsnivå (om jag skulle köra).