motionisten
Aktiv medlem
Tråden om att ruska tupp i grupp
Hmm... En ruskig ? grupp. Och inga getter. Vad ska hända med Happy?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt besviken...Trodde du att tråden skulle handla om att ruska tupp i grupp? ??
Hmm... En ruskig ? grupp. Och inga getter. Vad ska hända med Happy?
Då kanske man kunde lärt sig något nytt i alla fall.Trodde du att tråden skulle handla om att ruska tupp i grupp? ??
Fy fan, nu lurade ni mig ju att läsa igenom hela den där skiten. Tid jag aldrig får tillbaka... Och inte ens med en öl i handen...
Ja, fredagstråden stängdes ju snabbare än en FHM-krog. Bra initiativ!
Vilka har redan korkat upp?
Bäst att kalla allt o alla för hen då, så allt blir könlöst och neutralt samt politiskt korrekt. Så man inte gör bort sig fullständigt i sociala sammanhang menar jag.Ordet flicka har ju gått från något fult till något trevligt. Det kanske circle jerks oxså gör?
Visa bilaga 473483
Har en f d kollega som sa till sin norska svärmor: "Står du här o pular i trädgården?"Det är alltid de där norrmännen. Jag fick lära mig av en kollega att säga som farmor att "det är en rar tös" betyder något helt annat i om man kommer över gränsen.
Alfons? Finns han?Många saker som är konstiga. Bärs, rota, Alfons.
”Du ser så rart på mig”, sa en norsk tös jag var kär i. ?Det är alltid de där norrmännen. Jag fick lära mig av en kollega att säga som farmor att "det är en rar tös" betyder något helt annat i om man kommer över gränsen.
Som Randoneur så föredrar jag Cirkel K framför Cirkel J
Hellre en kanelbulle på Cikel K än en kanelbulle å Cirkel J?Som Randoneur så föredrar jag Cirkel K framför Cirkel J
Det har väl hänt att man har somnat under någon (gran) ruska.För att ruska?
W T F tittade jag precis på?Alfons? Finns han?
Otippat...men på nåt sätt ändå inteW T F tittade jag precis på?
www.instagram.com
Dom som protesterade tycker att alla som inte fattat att covid inte finns är en circle jerk skulle jag tro?Är det en circle jerk eller en cluster fuck
Just det ja. Så brukar det låtaDom som protesterade tycker att alla som inte fattat att covid inte finns är en circle jerk skulle jag tro?
Det finns ju bara en referens för sånt här, hur har ni missat det här? Är det en obskyr site?
Kolla ert eget namn, hur kul som helst.
![]()
Urban Dictionary: circle jerk
circle jerk: The act of constantly sharing the same opinion in a forum full of people who are obviously known to have the same opinion as yours, therefor...www.urbandictionary.com
Håller med!Jag är beredd att gå i god för den där källan. Fantastiskt korrekt. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Victor
Var det översättning nr2 du syftade på?