Tråden våra hojjar, idé

Hedis

Ny medlem
Tråden våra hojjar, idé
Tycker det hade varit fint med en redigerad tråd av "våra hojjar" till en med bara cyklar och namn på cykel. Man kan ju sedan lägga den under läsvärt och uppdatera med jämna mellanrum.
När man tittar i tråden nu så är typ mer än hälften av alla inlägg text från folk som kommenterar cyklarna.

Tänk att bara kunna titta på medlemmarnas cyklar utan att behöva bläddra bland text mm.

/Hedis

Tråden våra hojjar, idé
Hedis: Tyvärr möts ideer från nyreggade på detta sätt även om tanken är god. Speciellt om ämnet kommit upp tidigare. Men de flesta är dissarna ganska snälla i verkligheten...

Sen känns det säkert rätt bra att få lite uppskattning för sina nyförvärv i tråden. Det skulle jag tycka iallafall =)

Tråden våra hojjar, idé
Tanken med mitt inlägg var inte alls att vara dum på ngt sätt. ville bara underlätta min favorithobby att titta på cyklar. Om någon tog illa upp över min otroligt dumma tråd så beklagar jag detta!

Tråden våra hojjar, idé
Hedis, jag tror ingen tog illa upp. Du drabbades bara av "Happy-humorn". En del frågeställningar drabbas av det. Prova t.ex att ge förslag om att forumet skall delas upp i kategorier =)

Tråden våra hojjar, idé
Typiskt Plumse att vilja dela upp forumet i kategorier... ska du alltid försöka få in det i vartenda tråd du skriver i?

Tråden våra hojjar, idé
cactuz skrev:
-------------------------------------------------------
> Typiskt Plumse att vilja dela upp forumet i
> kategorier... ska du alltid försöka få in det i
> vartenda tråd du skriver i?

ÄSCH! Jag som tänkte lura någon annan att lägga fram förslaget åt mig, men det går ju inte nu när du genomskådat mig... Jag vill ha kategorierna "kör med skärmar" och "kör inte med skärmar". Utan den indelningen är det bara förvirrande!

Tråden våra hojjar, idé
Hedis skrev:
-------------------------------------------------------
> Tanken med mitt inlägg var inte alls att vara dum
> på ngt sätt. ville bara underlätta min
> favorithobby att titta på cyklar. Om någon tog
> illa upp över min otroligt dumma tråd så
> beklagar jag detta!

Iden är nog bra men det kommer aldrig funka så länge det bygger på "frivillighet". I så fall måste forumadmins scripta ett formulär med bestämda input-fält för tex cykelnamn, årsmodel, kommentarer etc samt en kontroll för att ladda upp en bild. Sedan ska tråden vara låst för övriga kommentarer. Och sedan skall detta blendas in på något vis med övriga trådar m.m.

Kolla bara på den sk [OT] märkningen. Det funkar ju inte alls. 90% av alla "[ ]" märkningar består av typ [happy slush puppy easy peacy ride i fjantskogen]. Så länge det inte finns förutbestämda, distinkta värden att välja mellan så blir det vilda västern av det i alla fall. Antingen har man det helt fritt som nu (med undantag för den s.k. obligatoriska frivilliga OT märkningen) eller så inför man en mer styrande struktur. Antingen eller typ.

Tråden våra hojjar, idé
plumse skrev:
> Jag vill ha
> kategorierna "kör med skärmar" och "kör inte
> med skärmar". Utan den indelningen är det bara
> förvirrande!

Jag kräver i så fall även "kör med ringklocka" och "kör inte med ringklocka", annars kommer förvirringen bli total och skärmarna jag har liggandes i ett skåp hamna på fel cykel!

Tillbaka
Topp