Trainer - Tacx förmodligen
Jag "vill" ha en trainer. För att, för min del, få ut ett bra resultat tror jag mig behöva funktionen att kunna köra en "bana" som jag kan köra flera gånger å på så vis mäta mig med mig själv från gång till gång. De jag sneglat lite på har olika etapper man kan välja och se på en video hur man tar sig fram. Ju fortare jag trampar desto fortare vill jag att videon rullar. Jag har inget behov av att kunna cykla mot andra i (multiplayer).
Vilken modell ska jag ha?
Jag har inte riktigt fattat skillnaden på Tacx Flow, Tacx Flow+, Tacx Flow Genius. Någon som vet? Jag tror det är den modell jag ska ha. 25% på XXL lockar, därför Tacx. Annars hade Elite som har någon sorts koppling med Google Street View vart intressant. Har jag fattat något sånär rätt? Eller vilken modell ska jag ha?
Vilken modell ska jag ha?
Jag har inte riktigt fattat skillnaden på Tacx Flow, Tacx Flow+, Tacx Flow Genius. Någon som vet? Jag tror det är den modell jag ska ha. 25% på XXL lockar, därför Tacx. Annars hade Elite som har någon sorts koppling med Google Street View vart intressant. Har jag fattat något sånär rätt? Eller vilken modell ska jag ha?